لاغری سریع تنها با خیار

به گزارش بازی های فکری، اغلب افراد از این موضوع آگاه هستند که مصرف خیار یاری بسیاری به کاهش وزن می نماید، اما چگونه باید خیار را مصرف کرد که باعث لاغری و کاهش وزن گردد؟

لاغری سریع تنها با خیار

خیار به سبب فواید بی شمارش، میوه ای شناخته شده است که از بی آبی بدن جلوگیری کرده و سبب آبرسانی و مرطوب نگه داشتن بدن می گردد. با فواید خیار برای لاغری در مجله اینترنتی دلتا آشنا شوید.

فواید خیار برای لاغری چیست؟

خیار حاوی مواد مغذی غنی شامل ویتامین K و C است و به کاهش وزن نیز یاری می نماید. این میوه با درصد چربی و کالری کم در هر غذایی مثل ساندویچ و سالاد مورد استفاده قرار می گیرد.

غذای کم کالری و کم چرب

از فواید خیار برای لاغری درصد چربی صفر آن است و همین امر آن را برترین میوه برای کاهش وزن ساخته است. می توانید آن را در سالاد بهره ببرید یا آن را به تنهایی بخورید یا رنده شده آن را به آب لیمو اضافه کرده، نمک و میزانی فلفل به آن افزوده و بنوشید و لذت ببرید و به مرور شاهد کاهش وزن خود باشید.

خیار اندازه قند کمی دارد

قند در هر شکل و فرمی، احتمال چاقی را افزایش می دهد و پیشنهاد می گردد تا از آن اجتناب گردد، خیار اندازه ناچیزی قند دارد و همین امر در کاهش وزن موثر است.

خیار برای درمان یبوست

سوءهاضمه و یبوست باعث نفخ شکم می گردد. خوشبختانه خیار به علت فیبر و خاصیت آبرسانی اش به نجات این مشکل آمده است. رژیمی که سرشار از خیار باشد، به پاکسازی بدن و جلوگیری از یبوست یاری می نماید.

خیار عامل سم زدایی و پاکسازی بدن

بدن باید دائما سم زدایی گردد. دانه های خیار ادرار آور است، همین امر سبب خارج سازی سموم بدن و تامین آب کافی برای بدن می گردد و ماهیچه های شکم را سفت و محکم نگه می دارد.

خاصیت آبرسانی خیار به بدن

خیار از 90 درصد آب تشکیل شده و بدن را مرطوب نگه می دارد. یک بدن مرطوب به کاهش وزن یاری می نماید.

چگونه و از چه روشی خیار سبب کاهش وزن می گردد؟

اولین چیزی که به هنگام کاهش وزن به فکر شما می رسد، این است که اندازه کالری دریافتی خود را کاهش دهید. خیار به شما در این باره یاری می نماید، زیرا میزان کالری کمی دارد. در ادامه با 4 روش برای قرار دادن خیار در رژیم غذایی خود آشنا می شوید.

آب خیار بنوشید

روزانه آب خیار بنوشید، این کار بدن شما را پاک و سالم نگه می دارد. همه کاری که باید انجام دهید این است که تکه های خیار را درون مخلوط کن بریزید و به آن میزانی آب لیمو، گشنیز، آب آلوئه ورا و تکه زنجبیل اضافه کنید و با یکدیگر ترکیب کنید.

سالاد خیار

تنها خوردن یک تکه کامل از خیار قبل از وعده غذایی به طور کامل به کاهش اشتهای شما یاری می نماید. خیار غنی از آنتی اکسیدان، ویتامین ها و مواد معدنی است. فقط خیار را به همراه نمک و فلفل قبل از وعده غذایی بخورید، این کار از زیاد خوردن شما جلوگیری می نماید و با کاهش کالری سبب کاهش وزن می گردد .

ماست و خیار

ماست و خیار یک غذای خوشمزه دیگر است که می توانید برای خود تهیه کنید. کاری که باید انجام دهید این است که خیار را خرد کنید و به همراه نمک و فلفل به ماست اضافه کنید . می توانید میزانی پیاز و گوجه را به منظور افزایش طعم به آن اضافه کنید که سبب کاهش کالری و کاهش وزن نیز می گردد.

اسموتی خیار

اگر هوادار اسموتی هستید، اسموتی خیار می تواند گزینه مناسبی برای کاهش وزن شما باشد. این نوشیدنی سبب پاکسازی و سلامت بدن شما می گردد. تکه های خیار را درون مخلوط کن ریخته، به همراه میزانی سیب سبز، آب لیمو و یک مشت برگ نعناع با هم مخلوط کنید، سپس یک تکه یخ به آن افزوده و هر موقع که خواستید آن را بنوشید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب 11 خوراکی خوشمزه پایین آورنده قند خون را بشناسید را حتما بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 3 بهمن 1401 بروزرسانی: 3 بهمن 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1524

به "لاغری سریع تنها با خیار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاغری سریع تنها با خیار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید