ظرفیت باتری این تلفن همراه شگفت زده تان می نماید!

به گزارش بازی های فکری، زومیت نوشت: سامسونگ با افزایش ظرفیت باتری سری گلکسی S23 در کنار بهینگی نرم افزاری، میخواهد شارژدهی گوشی هایش به صورت چشمگیری افزایش دهد.

ظرفیت باتری این تلفن همراه شگفت زده تان می نماید!

پس از حدس های متعدد، انبوهی از شایعات و افشای مشخصات محصولات، سامسونگ با پیروی از سُنت همیشگی خود، رویداد آنپکد را به منظور رونمایی از جدیدترین پرچم داران کهکشانی اش برگزار کرد؛ رویداد مفید و مختصری که هول دو خانواده از محصولات می چرخید: سه گوشی هوشمند از سری S و سه لپ تاپ از سری گلکسی بوک.

حال، پس از اتمام رویداد مذکور شاهد ارائه اطلاعات تکمیلی محصولات غول کره ای هستیم. به طور کلی، انتخاب گوشی هوشمندی که بتواند شارژدهی مناسبی داشته باشد و در طول روز بدون هیچ مشلی همراهی تان کند، تأثیر بسیار مثبتی در تجربه کاربری خواهد داشت. متأسفانه هر سه دستگاه در پی ترند چند سال اخیر گوشی های هوشمند و با بهانه های حفظ محیط زیست فاقد آداپتور شارژ در جعبه هستند. بااین حال، با استناد به ظرفیت اسمی باتری خانواده گلکسی اس 23، می توان به بهبود شارژدهی آن ها امیدوار بود.

طبق اطلاعات رسمی سامسونگ، انرژی مورد احتیاج گلکسی اس 23 استاندارد را باتری لیتوم-یونی با ظرفیت اسمی 3900 میلی آمپرساعت تأمین می نماید؛ درحالی که مدل پلاس در بطن خود باتری 4700 میلی آمپرساعتی را حمل می نماید. درواقع ظرفیت باتری هر دو گوشی 200 میلی آمپرساعت در مقایسه با نسل قبل افزایش یافته است. در سوی دیگر، کره ای ها باتری 5000 میلی آمپرساعتی را برای قدرتمندترین گوشی کهکشانی جدیدشان درنظر گرفته اند که دقیقا مشابه مدل سال گذشته است.

البته باید به این نکته توجه داشت که تنها ظرفیت باتری ملاک معین کننده ای در شارژدهی نهایی نیست. این بخش به عوامل بسیاری نظیر نوع و رزولوشن نمایشگر، تراشه، سیستم عامل و رابط کاربری و... بستگی دارد؛ بنابریان، گلکسی اس 23 اولترا نیز فارغ از ظرفیت باتری مشابه نسل قبل، همچنان می تواند بهبود شارژدهی را در عملکرد کلی تجربه کند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 بهمن 1401 بروزرسانی: 16 بهمن 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1531

به "ظرفیت باتری این تلفن همراه شگفت زده تان می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت باتری این تلفن همراه شگفت زده تان می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید