ضرورت گسترش زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری برای ارتقای ارائه خدمات درمانی

به گزارش بازی های فکری، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی، بر ضرورت تجهیز مراکز درمانی به سامانه های نرم افزاری و بهبود شرایط سخت افزاری در استان تاکید نمود.

ضرورت گسترش زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری برای ارتقای ارائه خدمات درمانی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از آی هینا، علی بدرشکوهی در جلسه هماهنگی بیمه سلامت آذربایجان شرقی با بیمه های درمان تکمیلی با اشاره به قانون برنامه ششم در مورد بیمه سلامت، با تاکید بر لزوم تجهیز درمانگاه ها به سامانه سپاس ادامه داد: در بعضی موارد گزارشاتی مبنی بر عدم دسترسی به اطلاعات این سامانه داده می گردد و این مسائل باید هرچه سریعتر برطرف شوند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی پیشنهاد برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده و اطلاع رسانی به جامعه هدف در راستای آشنایی بیشتر با فرایندها و جلوگیری از سوء استفاده ها را عنوان کرد و گفت: کاهش زمان رسیدگی به اسناد و افزایش دقت در درمان مهم ترین مزیت اجرای پروژه های الکترونیکی در استان است.

بدرشکوهی هم چنین اجرای برنامه های الکترونیک در این برهه از زمان را بسیار مهم دانست و اضافه نمود: باید تا می توانیم مانع از تردد مردم در شهر و تجمع در مراکز درمانی شویم. به طوری که در جلسات ستاد استانی مقابله با کرونا نیز به این امر تاکید می گردد.

وی تاکید نمود: طبیعی است که نواقصی در اجرای پروژه ها وجود دارد، در بحث بیمه سلامت هم ایرادات کوچکی دیده می گردد که از آن جمله می توان به دریافت کد اشاره نمود و به نظر من می توان با بهبود بستر اینترنتی، احتیاج به دریافت کد دستی یا کپی کاغذ را حذف کرد.

بدرشکوهی از اعلام حمایت استانداری در رابطه با تسهیل شرایط فعالیت در اداره کل بیمه سلامت استان اطلاع داد و تاکید نمود: این مجموعه در سلامت کامل اداری در حال خدمت رسانی به مردم است و ما قدردان اهتمام این عزیزان در راستای درمان مردم و سلامت جامعه هستیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 647

به "ضرورت گسترش زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری برای ارتقای ارائه خدمات درمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت گسترش زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری برای ارتقای ارائه خدمات درمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید