تور دبی ارزان: اکسپو دبی بعضی از رویدادها را به حالت تعلیق درآورده است

به گزارش بازی های فکری، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، اکسپو دبی بعضی از رویدادها را به حالت تعلیق درآورده است.

تور دبی ارزان: اکسپو دبی بعضی از رویدادها را به حالت تعلیق درآورده است

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

براساس اعلام مسئولان نمایشگاه اکسپو 2020 دبی، رژه های روزانه و بعضی فعالیت های تفریح دیگر که خطر کاهش فاصله اجتماعی را به همراه دارد، به عنوان یک اقدام احتیاطی برای مهار کووید-19 به حالت تعلیق درآمده است.

بعلاوه مراکز غربالگری کرونا در محل برگزاری اکسپو با فعالیت چها مرکز تست PCR دیگر برای حصول اطمینان از آزمایش منظم کارکنان و مخاطبان این رویداد جهانی افزایش یافته اند.

امارات متحده از ابتلای 285 مورد ابتلای نو کرونا در این کشور اطلاع داد که بالاترین آمار در 12 هفته گذشته محسوب می گردد، گرچه همچنان آمار ابتلا نسبت به اوایل سال میلادی همچنان پایین است.

مسئولان برگزاری اکسپو دبی ضمن اعلام عبور شمار بازدیدکنندگان این رویداد از هفت میلیون نفر نسبت به ادامه فعالیت این رویداد طی تعطیلات سال نو میلادی تاکید کردند.

اکسپو 2020 دبی واکسیناسیون و بعلاوه دوز تقویتی را برای همه کارکنان اماراتی و بین المللی اکسپو، داوطلبان، پیمانکاران و ارائه دهندگان خدمات اجباری نموده است.

بازدیدکنندگان 18 ساله و بالاتر باید یک نسخه از گزارش واکسیناسیون یا اگر واکسینه نشده اند یک آزمایش PCR منفی را که در 72 ساعت قبل اجرا شده است، ارائه دهند.

بیش از 90 درصد از جمعیت امارات متحده عربی دو دوز واکسن کووید-19 دریافت نموده اند. بعلاوه براساس داده های رسمی، 100 درصد از جمعیت واجد شرایط یک دوز واکسن دریافت نموده اند.

اکسپو دبی تا 31 مارس سال 2022 یعنی به مدت شش ماه با حضور بیش از 190 کشور از جمله ایران ادامه خواهد داشت. ایران سال جاری با روایتی از شهرزاد قصه گو و با شعار ایران؛ تمدن کهن و پایدار تنوع اقوام و میزبان ملت ها در اکسپو دبی حضور دارد.

منبع: همگردی
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1293

به "تور دبی ارزان: اکسپو دبی بعضی از رویدادها را به حالت تعلیق درآورده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: اکسپو دبی بعضی از رویدادها را به حالت تعلیق درآورده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید