سامسونگ از مدل 4G گلکسی A16 رونمایی کرد

به گزارش بازی های فکری، سامسونگ پس از معرفی گلکسی A16 5G، حالا از نسخه 4G این گوشی هوشمند نیز رونمایی نموده است. گلکسی A16 4G با تمرکز بر پشتیبانی نرم افزاری طولانی مدت و ویژگی هایی مانند گواهی IP54، میخواهد تا در بازار رقابتی گوشی های هوشمند میان رده جایگاه خود را پیدا کند. سامسونگ در معرفی این گوشی هوشمند بر روی پشتیبانی نرم افزاری 6 ساله تاکید نموده است. این پشتیبانی شامل به روزرسانی های سیستم عامل و وصله های امنیتی می گردد و به کاربران این اطمینان را می دهد که تا سال ها از جدیدترین ویژگی های اندروید و امنیت بالا بهره مند خواهند بود.

سامسونگ از مدل 4G گلکسی A16 رونمایی کرد

گلکسی A16 4G از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ OLED با رفرش ریت 90 هرتز بهره می برد که تجربه بصری روان و لذت بخشی را برای کاربران فراهم می نماید. باتری 5000 میلی آمپرساعتی آن نیز با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی، به کاربران اجازه می دهد تا در کمترین زمان ممکن گوشی خود را شارژ نمایند.

در بخش دوربین، گلکسی A16 4G مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است که به کاربران امکان می دهد تا تصاویر باکیفیت و متنوعی را ثبت نمایند. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی آن نیز برای علاقه مندان به سلفی و تماس های ویدیویی ایده آل است. گلکسی A16 4G با گواهی IP54 خود، مقاومت در برابر گردوغبار و پاشش آب را تضمین می نماید. ضخامت بدنه آن نیز در مقایسه با نسل قبلی کاهش یافته و به 7.9 میلی متر رسیده است که به خوش دست تر شدن گوشی یاری می نماید.

گلکسی A16 4G از پردازنده Helio G99 مدیاتک، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. بعلاوه، امکان افزایش حافظه داخلی به وسیله کارت microSD تا 1 ترابایت نیز وجود دارد.

سامسونگ هنوز قیمت رسمی گلکسی A16 4G را اعلام نکرده است، اما انتظار می رود که قیمت آن حدود 50 یورو مقرون به صرفه تر از مدل 5G باشد. این گوشی هوشمند از ماه نوامبر (آبان و آذر) در رنگ های خاکستری، سبز و آبی در بازار فرانسه و سپس در سراسر اروپا عرضه خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 مهر 1403 بروزرسانی: 28 مهر 1403 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1668

به "سامسونگ از مدل 4G گلکسی A16 رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از مدل 4G گلکسی A16 رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید