رونمایی پرسپولیسی ها از زوج لوکادیا ـ دیاباته؟

به گزارش بازی های فکری، تیم های پرسپولیس و مس کرمان در هفته یازدهم لیگ برتر در حالی به مصاف هم می روند که مهاجم هلندی گلزن پرسپولیس در اوج آمادگی به سر می برد.

رونمایی پرسپولیسی ها از زوج لوکادیا ـ دیاباته؟

یورگن لوکادیا مهاجم 29 ساله تیم پرسپولیس که در ابتدای فصل جاری از باشگاه بوخوم آلمان به این تیم پیوست حالا با شش گل زده همراه با محمد عباس زاده مهاجم تراکتور در جدول بهترین گلزنان لیگ برتر جاری قرار گرفته است.

او در هفته نهم لیگ برتر زننده تک گل سه امتیازی پرسپولیس مقابل یکی دیگر از نمایندگان استان کرمان بود. لوکادیا در دقیقه 19 بازی پشت ضربه پنالتی ایستاد و تیمش را مقابل مس رفسنجان با یک گل پیش انداخت. نتیجه ای که تا سرانجام باقی ماند و پرسپولیس پیروز شد در تهران سه امتیاز شیرین به مجموع امتیازات قبلی اش اضافه کند. او که سابقه گلزنی به دیگر تیم مسی حاضر در لیگ برتر را دارد حالا و در آستانه ملاقات مقابل دیگر نماینده استان کرمان با همین عنوان انگیزه های زیادی دارد تا هفتمین گل این فصلش را هم برای پرسپولیس به ثمر برساند.

از اردوی تیم پرسپولیس خبر می رسد لوکادیا و دیاباته در تمرینات روز های اخیر پرسپولیس به هماهنگی و درک متقابل بالایی نسبت به فوتبال یکدیگر دست پیدا نموده اند و بعید نیست در مصاف امروز مقابل مس کرمان حضور این زوج هلندی - فرانسوی سورپرایز یحیی گل محمدی برای طرفداران و حریف باشد تا تیم مس کرمان را به دردسر بیندازد.

ناگفته نماند؛ ملاقات هفته یازدهم تیم های پرسپولیس و مس کرمان از ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادی شروع می گردد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 5 آبان 1401 بروزرسانی: 5 آبان 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1484

به "رونمایی پرسپولیسی ها از زوج لوکادیا ـ دیاباته؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی پرسپولیسی ها از زوج لوکادیا ـ دیاباته؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید