راه دسترسی 38 روستای بروجرد بازگشایی شد

به گزارش بازی های فکری، رییس اداره راهداری و حمل و نقل و جاده ای بروجرد گفت: راه دسترسی 38 روستای شهرستان که بر اثر بارش برف مسدود بود، بازگشایی شد.

راه دسترسی 38 روستای بروجرد بازگشایی شد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، امین گودرزی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل و جاده ای بروجرد، روز یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران گفت: از شب گذشته راه ارتباطی 50 روستای شهرستان بر اثر بارش برف مسدود شد که تا به امروز 38 روستا بازگشایی شده است و بقیه تا ساعتی دیگر بازگشایی می گردد.

وی گفت: با توجه به سامانه بارشی اخیر و بارش برف، راه های اصلی بروجرد از ساعات اولیه برف روبی و نمک پاشی شد و مسدودی در راههای اصلی شهرستان گزارش نشد.

گودرزی اضافه نمود: 540 کیلومتر راه روستایی در شهرستان بروجرد وجود دارد که 450 کیلومتر آن احتیاجمند آسفالت و بازسازی است.

وی اعلام کرد: با توجه به کمبود ماشین آلات و تجهیزات راهداری احتیاج است دستگاه هایی که ماشین آلاتی برای بازگشایی دارند به راهداری یاری نمایند.

رییس جمعیت هلال احمر بروجرد نیز در این جلسه گفت: آزاد راه بروجرد به خرم آباد با توجه به نداشتن پایگاه هلال احمر در مواقع بارش باران و برف مشکلاتی دارد که باید آنالیز و پیگیری گردد.

محمد کرمی اضافه نمود: مصدومانی که با آمبولانس هلال احمر به بیمارستان انتقال داده می شوند مورد قبول بیمارستان نیستند و با مشکل روبرو می شوند.

شهردار ونایی نیز در این جلسه گفت: با توجه به بارش شدید برف و ایجاد مه شدید جاده دسترسی این شهر بسته است.

امیر دبیری اضافه نمود: ونایی 6 هزار و 200 نفر جمعیت دارد و با توجه به بارش شدید برف احتیاج است که تمهیدات لازم اندیشیده گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1322

به "راه دسترسی 38 روستای بروجرد بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه دسترسی 38 روستای بروجرد بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید