راه اندازی اولین بیمارستان روانپزشکی در جنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش بازی های فکری، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر سیستلن وبلوچستان گفت: با توجه به احتیاج مبرم مردم در جنوب استان، بیمارستان روانپزشکی ایرانشهر در فضایی به وسعت 15 هزار متربع در محل ساختمان فعلی دانشکده پرستاری مامایی پس از انجام بهسازی مورداحتیاج، تجهیز و به بهره برداری می رسد.

راه اندازی اولین بیمارستان روانپزشکی در جنوب سیستان وبلوچستان

دکتر محمدمهران امینی فرد اضافه کرد: ظرفیت اولیه این مرکز درمانی با چهار متخصص اعصاب و روان، 60 تخت بستری در نظر گرفته شده و با توجه به وجود فضاهای آزمایشگاهی، کلینیک، بستری و اورژانس قابلیت تبدیل به مرکز مغز و اعصاب استان را دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر محوطه سازی مرکز فوق درحال انجام است و بزودی تجهیز و بهسازی فضای داخلی نیز اجرایی می گردد.

وی اضافه کرد: بیماران نیازمند خدمات روانپزشکی درحال حاضر جهت دریافت خدمات مذکور به مرکز استان یا استانهای همجوار مراجعه می کنند که با راه اندازی این بیمارستان علاوه بر تسریع و تسهیل در خدمات رسانی از حجم انبوه مراجعات شهروندان جنوب استان به سایر مراکز درمانی جلوگیری خواهد شد.

شمارش معکوس جهت افتتاح بلوک زایمانی چابهار

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر همچنین گفت:بلوک زایمانی چابهار یکی از بزرگترین مراکز مادر و کودک جنوب استان بوده که شامل 27 اتاق زایمان مجزا و مجهز به مدرنترین تجهیزات روز دنیاست که علیرغم تمام مسائل اعتباری با سرعت درحال اجراست.

دکتر امینی فرد گفت: این مرکز درمانی با 90درصد پیشرفت فیزیکی و در زیربنای 1800متر مربع در حال اجراست و تا به امروز بالغ بر50 میلیارد ریال صرف اجرای آن شده است.

وی اعلام کرد:پروژه فوق درحال حاضر در مرحله اجرای نمای بیرونی، تاسیسات داخلی و محوطه سازی می باشد و اگر مشکل خاصی پیش نیاید طی یکماه آینده اتمام و آماده افتتاح خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 450

به "راه اندازی اولین بیمارستان روانپزشکی در جنوب سیستان وبلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی اولین بیمارستان روانپزشکی در جنوب سیستان وبلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید