در اروپا چیز عجیبی نیست

به گزارش بازی های فکری، سعید عزت اللهی ویدئویی جالب در صفحه خود استوری کرد. در این ویدئو او بالای یک جایگاه ایستاده و برای بازیکنان تیم وایله ترانه ای به فارسی می خواند و آنها هم دست می زنند.

در اروپا چیز عجیبی نیست

با ما سفر کنید و با قیمت تور اروپا پاییز 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران؛ البته این اتفاق معمولا برای بازیکنانی که وارد یک تیم جدید می شوند رخ می دهد و به نوعی یک رسم به حساب می آید. سعید عزت اللهی هم در این باره شرح می دهد: ماجرای خاصی ندارد. در اروپا وقتی شما به عنوان بازیکن جدید وارد تیمی می شوید، به نوعی برای خوشامدگویی خودتان باید برای بازیکنان دیگر یک آهنگ به زبان کشورتان بخوانید. البته باید این کار را من ابتدای فصل می کردم، زمانی که تازه به وایله آمده بودم ولی به خاطر بحث کرونا ما اردویی نداشتیم تا این که به تازگی به اردو رفتیم. همه گفتند باید برای مان ترانه فارسی بخوانی و من هم یکی را انتخاب کردم و برایشان خواندم. در واقع چیز عجیبی هم نیست. در تیم های قبلی هم خوانده ام. بازیکنان دیگر هم که آمده اند خوانده اند. خلاصه رسم جالبی است و به نوعی باعث می گردد همبازیانت هم با زبان شما آشنا شوند و هم این که بیشتر احساس رفاقت و دوستی کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 767

به "در اروپا چیز عجیبی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در اروپا چیز عجیبی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید