درد مشترک وحید امیری و مهدی مهدوی کیا

به گزارش بازی های فکری، یکی از خبرهای بد برای پرسپولیس در حاشیه ملاقات مقابل ذوب آهن مصدومیت وحید امیری و انتقال این بازیکن با آمبولانس به بیمارستان در تهران بود. وحید امیری که پیش از این در اردوی تیم ملی دچار آسیب دیدگی اش عود نموده بود، در شرایطی که به نظر می رسید همچون 4 سال اخیر با استراحت بیشتر، شرایط مماشات با این مصدومیت را پشت سر خواهد گذاشت، برابر ذوب آهن به میدان رفت تا اکنون مجبور به عمل جراحی پیش از انتها فصل گردد.

درد مشترک وحید امیری و مهدی مهدوی کیا

برخلاف اظهاراتی که طی روزهای اخیر حول مصدومیت وحید امیری در اردوی تیم ملی شکل گرفته است، بهتر است این نکته را بدانید که این مصدومیت از ناحیه دیسک کمر حدودا 4 سال است که وینگر ملی پوش پرسپولیس را دنبال نموده و او را عذاب می دهد.

این عارضه البته از چهار سال پیش که شروع شد به شدت روزهای کنونی نبوده است و در آن مقطع این بازیکن با مشورتی که گرفته بود، بیشتر با تقویت عضلات، فیزیوتراپی و کنترل روی فشار روی کمر، توانسته بود بخشی از این درد و مصدومیت را کنترل کند.

با این حال شاید بخشی از ادعای کادرفنی پرسپولیس در مورد این موضوع درست باشد؛ وحید امیری طی این فصل خصوصا با توجه به فشاری که از حیث فشردگی بازی ها متحمل شده و البته عدم استراحت در بازی آخر مقابل ذوب آهن که منجر به فشار غیرطبیعی به دیسک وی شده، دچار عارضه فتق دیسک شده است.

مشکل دیسک کمر اما اتفاقی نادر در بین ورزشکاران و خصوصا فوتبالیست ها محسوب نمی گردد؛ پیش از مهدی مهدوی کیا کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس چهره نام آشنایی است که با این عارضه روبرو بود و در نهایت نیز مجبور شد در آلمان تحت عمل جراحی قرار گیرد و بعد از آن نیز مدتی دوران حرفه ای فوتبال خود را دنبال کرد.

مهدوی کیا البته مثل وحید امیری با این بیماری به مدت طولانی مماشات نکرد. او بعد از اینکه در مقطعی 4 ماهه عارضه دیسک کمرش به شکلی پیش رفت که انجام هرگونه تمرینی را از او سلب نموده بود، با حضور در آلمان در بیمارستانی در شهر بن تحت عمل جراحی نهاده شد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1404

به "درد مشترک وحید امیری و مهدی مهدوی کیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درد مشترک وحید امیری و مهدی مهدوی کیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید