خبرنگاران سلیمی: رفتن آیان برای ایران خوش یمن است

به گزارش بازی های فکری، تهران- خبرنگاران- قهرمان سابق وزنه برداری جهان و المپیک گفت: تغییر و تحول در فدراسیون بین المللی و رفتن تاماش آیان برای ایران خوش یمن است و به کسب یک کرسی بین المللی نیز امیدوار هستیم.

خبرنگاران سلیمی: رفتن آیان برای ایران خوش یمن است

بهداد سلیمی که به عنوان یکی از قهرمانان ورزش و همچنین مشاور رییس کمیته ملی المپیک در امور المپین ها امروز (سه شنبه) در مراسم افتتاحیه تالار مشاهیر ورزش ایران حضور داشت، در جمع خبرنگاران گفت: افتتاح تالار مشاهیر ورزش ایران اقدام مثبتی است که در دوران مدیریت سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک شکل گرفت. برنامه این است که هر ماه از سردیس پنج تن از ورزشکاران کشور رونمایی شود و در تالار مشاهیر که در طبقه همکف ساختمان کمیته ملی المپیک هست، قرار داده شود. به نظرم اتفاق خیلی قشنگ و خوبی است. خودم به عنوان کسی که قهرمان المپیک بودم و در این لیست هستم، از این اتفاق خیلی خوشحالم.

وی درباره شرایط وزنه برداری و شانس کسب مدال در المپیک توکیو مطرح کرد: وزنه برداری ایران در 2 دهه گذشته همیشه در المپیک شانس کسب مدال را داشته است. خدا را شکر در چند دوره اخیر پیروز بودیم. در این دوره هم نفرات خیلی خوبی داریم. امیدوارم در المپیک 2021 توکیو اتفاقات خوبی برای ورزشکاران ما رخ دهد و شاهد مدال آوری آن ها باشیم.

سلیمی در پاسخ به این سووال که با رفتن تاماش آیان چه تحولی در فدراسیون بین المللی رخ خواهد داد، مطرح کرد: به طور قطع رفتن تاماش آیان برای ما تاثیرگذار است. اگر سیاست و ارتباطات درستی داشته باشیم، می توانیم یک کرسی خوب و تاثیرگذار در فدراسیون بین المللی داشته باشیم. من به تغییر و تحولی که رخ داده، خیلی امیدوارم.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 408

به "خبرنگاران سلیمی: رفتن آیان برای ایران خوش یمن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سلیمی: رفتن آیان برای ایران خوش یمن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید