جذب بیش از 2000 امریه در دانشگاه ها ، 40 دانشگاه راهنمایی شغلی و مهارت آموزی دانشجویان را انجام می دهند

به گزارش بازی های فکری، مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم گفت: در حوزه امریه های ارتباط دانشگاه با صنعت 2000 نفر جذب دانشگاه شده و به توسعه فعالیت های تقاضامحور پرداختند.

جذب بیش از 2000 امریه در دانشگاه ها ، 40 دانشگاه راهنمایی شغلی و مهارت آموزی دانشجویان را انجام می دهند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، محمدسعید سیف، مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم در نشست خبری معاون پژوهشی وزارت عتف که امروز دوشنبه 14 مهر به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید، گفت: خوشبختانه ارتباط صنعت و دانشگاه در چند دهه گذشته رشد قابل توجهی داشته است و این انتظار به وجود آمده است که دانشگاه ها به کار ها و فعالیت های پژوهشی و اجتماعی بپردازند.

وی ادامه داد: در این راستا طرح تحول ارتباط جامعه و صنعت را نیز تدوین نموده ایم، به همین منظور و در جهت افزایش مهارت آموزی اعضای هیئت علمی کار هایی انجام شد. همچنین 40 دانشگاه راهنمایی شغلی، مهارت آموزی به دانشجویان را نیز انجام می دهند.

سیف با بیان اینکه ماموریت گرایی یکی از اهداف ما در دانشگاه ها است؛ اظهار کرد: بر این اساس دانشگاه ها مسائل محیط و استان خود را مورد آنالیز قرار خواهند داد و در برطرف آن ها کوشش می نمایند.

مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم اظهار کرد: در حوزه امریه های ارتباط دانشگاه با صنعت نیز بیش از 2000 نفر جذب دانشگاه شدند و به توسعه فعالیت های تقاضامحور پرداختند. همچنین با وزارت نفت و دفاع طی چند هفته گذشته 13 قرارداد را امضا کردیم تا براساس آن دانشگاه به برطرف مسائل وزارتخانه بپردازد.

وی در انتها گفت: در این بخش همچنین باید اعضای هیئت علمی که در ارتباط با صنعت هستند را شناسایی کنیم و به تشویق آن ها بپردازیم. همچنین ضروری است بخش شبکه سازی رخ دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 566

به "جذب بیش از 2000 امریه در دانشگاه ها ، 40 دانشگاه راهنمایی شغلی و مهارت آموزی دانشجویان را انجام می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب بیش از 2000 امریه در دانشگاه ها ، 40 دانشگاه راهنمایی شغلی و مهارت آموزی دانشجویان را انجام می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید