جاده غیر استاندارد در چترود، بلای جان مردم

به گزارش بازی های فکری، رییس شورای شهر چترود گفت: محور غیر استاندارد کرمان به زرند و راور علاوه بر ضربه به اقتصاد مردم چترود، بلای جان مردم شده است.

جاده غیر استاندارد در چترود، بلای جان مردم

احد شعار، رییس شورای شهر چترود در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت: چهارده سال پیش اتوبان کرمان به زرند و راور طراحی شد که ورودی و خروجی آن از داخل شهر چترود به کمربندی بالا دست چترود منتقل شد.

او با اشاره به اینکه این جاده پارسال به همت مسئولان افتتاح شد؛ اما چه افتتاحی؟! اضافه کرد: این جاده هیچ گونه راه دسترسی ایمن و استانداردی به مرکز شهر چترود ندارد و برای رفتن به مرکز شهر، باید در یک راستا اصلی و به صورت خلاف وارد این شهر شد.

او بیان نمود: این موضوع تا به امروز دو کشته و چندین تصادف و زخمی بر جای گذاشته است.

شعار توضیح داد: با پیگیری های فراوان اجرا شده، مسئولان قول هایی دادند که تا به امروز هیچ یک از آن ها برای دسترسی راه ایمن و استاندارد به چترود اجرایی نشده است.

او با بیان اینکه جاده ای طراحی شده و یک سال و دو ماه پیش، شن ریزی هایی برای آن اجرا شده است، بیان داشت: تا به امروز هیچ اقدام دیگری انجام نشده و پروژه کاملا تعطیل است.

رییس شورای شهر چترود ضمن ابراز نگرانی از وضع موجود اضافه کرد: وزیر راه و شهرسازی در سفر ریاست جمهوری به کرمان که قصد سفر به شهرستان راور را داشت، شاهد این موضوع بود که ورودی شهر چترود، چنین مشکلاتی دارد.

او با بیان اینکه به دلیل این موضوع، اوضاع مالی مردم و جوانان این شهر با مشکل روبرو شده است، توضیح داد: در خیابان اصلی چترود، چندین مغازه وجود دارد؛ اما در حال حاضر، راه دسترسی به آن قطع شده است و همشهریان چترودی به اجبار به سمت کرمان مهاجرت می نمایند.

شعار اضافه کرد: خواهشمندیم در این زمینه مسئولان به قول های خود جامعه عمل بپوشانند و ورودی بخش چترود را اصلاح نمایند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 469

به "جاده غیر استاندارد در چترود، بلای جان مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده غیر استاندارد در چترود، بلای جان مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید