تحلیل بازار شروع به کار کرد

به گزارش بازی های فکری، گروه رسانه های مالی بازار فعالیت خود را با سایت تحلیل بازار شروع کرد.

تحلیل بازار شروع به کار کرد

به گزارش خبرنگاران، گروه رسانه های مالی بازار که گروهی متشکل از خبرنگاران و اقتصاددانان جوان است با هدف تحلیل و آنالیز رویدادها و تحولات مالی ایران و دنیا شکل گرفته و می کوشد با نگاهی نو به تحلیل و ارزیابی تحولات مالی ایران و دنیا بپردازد.

در بخشی از معرفی این گروه رسانه ای چنین آمده است: اعضای گروه رسانه های مالی بازار کوشش می نمایند با تکیه بر آخرین یافته های علمی و ضمن پرهیز از تقسیم بندی های رایج سیاسی و مالی، بنیان گذار نگاهی نو در اقتصاد ایران باشند و برای حل مسائل مالی امروز و فردای جامعه ایران به دنبال ارائه راهکارهایی متناسب با زیست بوم ایران بگردند.

رصد و انتشار تازه ترین ترین اخبار رویدادهای مالی، نقد و آنالیز جریان ها و روندهای اقتصاد و بازار، آینده نگری و آینده پژوهی در حوزه های گوناگون مالی، صنعتی و کشاورزی از جمله اقدامات و فعالیت های گروه رسانه های مالی بازار است که در قالب رسانه های این گروه در دسترس فعالان مالی و صنعتی قرار می گیرد.

گفتنی است آدرس سایت اینترنتی تحلیل بازار، tahlilbazaar.ir است و کانال های رسمی این گروه در پیغام رسان های تلگرام و بله در آدرس @tahlilbazaar و در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و توییتر در آدرس tahlilbazaar فعال است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 26

به "تحلیل بازار شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیل بازار شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید