بویینگ عصای ضدعفونی کننده ساخت

به گزارش بازی های فکری، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، شرکت بویینگ مشغول توسعه یک عصا است که با انتشار نور فرابنفش باکتری ها و ویروس ها را خنثی می نماید. این اختراع بخشی از روش های مختلف برای ضدعفونی کردن سطوح مختلف هواپیما و همچنین سطوح کل کابین است.

بویینگ عصای ضدعفونی کننده ساخت

نگرانی ها درباره سلامت کارمندان شرکت های هوایی و مسافران در عصر همه گیری کرونا سبب شده بسیاری از شرکت ها برای پاکسازی هواپیما به فناوری های نوین رو بیاورند.

مهندس ارشد طرح اکو دمانستریتور بویینگ در این باره می گوید: با استفاده از این عصا نیازی به استفاده از الکل یا مواد ضدعفونی نماینده دیگر که به تجهیزات حساس الکترونیکی آسیب می زنند، نیست.

بویینگ تصمیم دارد لیسانس این فناوری را ثبت و با یاری شرکت های طرف سوم آن را برای مصارف تجاری بسازد.

همچنین این شرکت برای توسعه فناور با 13 ایرلاین مختلف همکاری نموده است. به گفته مدیره پروژه آزمایش نمونه اولیه عصای ضدعفونی نماینده شرکت ها نسبت به استفاده از دستگاه علاقه زیادی نشان داده اند.

این درحالی است که با توجه به اهمیت شیوه های پاکسازی بسیاری از شرکت های هواپیمایی از دستگاه های ضدعفونی نماینده الکترونیکی استفاده می نمایند که تمام ویروس ها را ازبین می برد. علاوه بر آن استفاده از اسپری های آنتی میکروبی که پوششی به مدت 30 روز ایجاد می نماید نیز بین شرکت های هواپیمایی افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 503

به "بویینگ عصای ضدعفونی کننده ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بویینگ عصای ضدعفونی کننده ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید