تلاش برای برقراری مجدد پروازهای لندن از 11 اردیبهشت

به گزارش بازی های فکری، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از رایزنی ها با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا برای برقراری پروازهای انگلیس از اول ماه مه خبر داد.

تلاش برای برقراری مجدد پروازهای لندن از 11 اردیبهشت

محمدحسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، با اشاره به بهبود شرایط کشور انگلیس به لحاظ شیوع ویروس کرونا و هنچنین درخواست مکرر شهروندان ایرانی مقیم لندن برای از سرگیری پروازها، از رایزنی ها با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا برای برقراری مجدد پروازهای لندن از اول ماه مه خبر داد. وی با اشاره به انجام پرواز فوق العاده لندن در هفته گذشته به عنوان یکی از نتایج این رایزنی ها، اذعان داشت:

تعلیق پروازها به انگلیس تا اول مه (11 اردیبهشت 1400) است. در حال رایزنی با ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت برای ازسرگیری پروازهای انگلیس از 11 اردیبهشت هستیم. شرکت ایران ایر پیش فروش بلیط پرواز لندن را انجام می دهد که نامه آنرا به شعب خود ارسال کرده است.

پیروی این موضوع، مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی ملی ایران (هما) در عصر روز یکشنبه 22 فروردین ماه از برقراری مجدد پروازهای لندن از 16 اردیبهشت ماه خبر داد. وی با اشاره به رفع محدودیت های کرونایی، شرح داد که این پروازها در روز یکشنبه و پنجشنبه هر هفته برقرار خواهد شد.

منبع: کجارو / تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1360

به "تلاش برای برقراری مجدد پروازهای لندن از 11 اردیبهشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش برای برقراری مجدد پروازهای لندن از 11 اردیبهشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید