اگر جای ساپینتو بودم رفتارم بدتر بود! ، در حال حاضر همه کارشناس شده اند

به گزارش بازی های فکری، دو هفته پیش از ساپینتو تعریف و تمجید می شد و حالا با دریافت یک گل همه چیز دوباره عوض شد.

اگر جای ساپینتو بودم رفتارم بدتر بود! ، در حال حاضر همه کارشناس شده اند

به گزارش خبرنگاران آنلاین، استقلال پس از کسب نتیجه تساوی برابر صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هشتم عملا قهرمانی این فصل را از دست داد .

مهدی پاشازاده در خصوص عملکرد فنی و رفتاری ساپینتو گفت : تا دو هفته پیش همه چیز متفاوت بود از او تعریف و تمجید می شد و حالا با دریافت یک گل همه چیز دوباره عوض شد. واقعا چرا چنین کاری را انجام می دهیم؟ آقای ساپینتو اشتباهاتی داشته ولی چرا باید قضاوت کنیم؟ مگر در این شرایط قرار گرفتیم و آیا نمیدانستیم ایشان اینچنین شخصیتی دارد که او را آوردیم؟ شاید واقعا اتفاقاتی افتاده که حداقل چند مورد حق با ایشان بوده است. قصد جانبداری ندارم اما باید این قضاوت ها را کنار بگذاریم و چرا من باید از لحاظ اخلاقی کسی را قضاوت کنم که اگر من هم جای ایشان بودم شاید رفتار بدتری از من سر می زد.

این کار شما است و قابل احترام است اما قضاوت از لحاظ اخلاقی درست نیست. ساپینتو در مواردی خوب نبوده است ولی قضاوت نکنیم و اصطلاحا یک شبه تبدیل به اهل کوفه نشویم و این ضربه به فوتبال و جامعه ما می زند.

وی در خصوص شانس قهرمانی استقلال در جام حذفی ادامه داد: استقلال در حال حاضر جز چهار تیم جام حذفی است و تا هفته گذشته شانس قهرمانی در لیگ را داشت و دربی به هر حال دربی است و یک اتفاق و یک گل موجب باخت شد. نوسان در نتیجه گیری زیاد داشت، با هشت امتیاز اختلاف از صدر جدول دور ماند و دوباره بازگشت و مدعی شد و باید این موارد را دید و منطقی بود. خیلی مهم است که این فرهنگ را رواج داده، منطقی باشیم و اشتباهات را بپذیریم.

پاشازاده در انتها در خصوص مسائل تیم های لیگ برتر و نارضایتی آنها گفت: در لیگ ها و مخصوصا لیگ های پایین تر همه مدعی هستند. در لیگ برتر هم وجود دارد از آخرین تیم تا تیم رتبه دوم همه ناراضی هستند و این چنین نمی گردد. یک فوتبال ورشکسته که خیلی اتفاقات عجیب در آن رخ می دهد و در این شرایط سخت می گردد. همه در حال حاضر کارشناس شده اند و راحت قضاوت می نمایند. مثلا حسین حسینی، مگر در شرایط او بودیم؟ با او سال گذشته و عملکرد خوبش قهرمان نشدیم؟ می توانیم انتقاد کنیم اما همین سال جاری هم بعضی مقاطع مدیون عملکرد او هستیم که در این رتبه از جدول ایستادیم. اما به باد تخریب گرفتن درست نیست و خواهش میکنم قضاوت نکنیم و بدتر از آن به ناحق انتقاد نکنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1566

به "اگر جای ساپینتو بودم رفتارم بدتر بود! ، در حال حاضر همه کارشناس شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر جای ساپینتو بودم رفتارم بدتر بود! ، در حال حاضر همه کارشناس شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید