اعلام آماده باش سراسری مدیریت بحران درپی بارش های اخیر

به گزارش بازی های فکری، سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از ابلاغ آماده باش سراسری این سازمان به تمامی استان های درگیر بارندگی خبر داد.

اعلام آماده باش سراسری مدیریت بحران درپی بارش های اخیر

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

علی بختیاری در گفتوگو با خبرنگاران، با اشاره به بارش بارش برف و باران در بیشتر استان های کشور ، گفت: اوایل این هفته با پیش بینی سازمان هواشناسی در مورد بارش برف و باران در بیشتر استان های کشور، سازمان مدیریت بحران نیز در نامه ای به تمامی استانداران و مدیران بحران کشور، مواردی را به آنان متذکر شده و تمامی آنان را به حالت آماده باش درآورد.

وی با اشاره به ابلاغیه قبلی سازمان برای آماده باش در برابر مخاطرات طبیعی در ایام نوروز، گفت: با توجه به اینکه زمان زیادی از فرمان قبلی نگذشته، به نظر می رسد تمامی استان های آمادگی خود را حفظ کرده باشند، با این وجود تمام استان ها ملزم شدند که گزارشی از آنچه که برای مقابله با سیل و حوادث ناشی از بارش های اخیر اتخاذ کرده اند، به سازمان مدیریت بحران کشور ارائه کنند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در عین حال از شهروندان نیز خواست که از تردد غیرضروری در سطح معابر خودداری کرده و در خانه بمانند و به هیچ عنوان در حاشیه مسیل ها یا رودها نمانند.

پیش از این بختیاری در گفت وگویی با خبرنگاران، هشدارهایی را برای آمادگی در مواجهه با سیل ارائه کرده بود که از اینجا (کلیک کنید) می توانید بخوانید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 278

به "اعلام آماده باش سراسری مدیریت بحران درپی بارش های اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آماده باش سراسری مدیریت بحران درپی بارش های اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید