اعزام قطارهای مسافربری زنجان متوقف شد

به گزارش بازی های فکری، مدیرکل راه آهن شمال غرب، از توقف اعزام قطارهای مسافربری برای پیشگیری از شیوع کرونا اطلاع داد.

اعزام قطارهای مسافربری زنجان متوقف شد

لذت بخشترین تجربه سفر را با تور لحظه آخری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا از زنجان، علی خدایی، امروز با اعلام این خبر، گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و به منظور جلوگیری از گسترش آن، همه قطارهای مسافربری زنجان در حال حاضر تعطیل است و هیچ جابه جایی برای انتقال مسافران در نوروز سال جاری انجام نمی گردد.

مدیرکل راه آهن شمال غرب با اشاره به اینکه از 20 اسفندماه پارسال تا 15 فروردین سال جاری فقط 3 قطار مسافری سرویس در نظر گرفتند، ادامه داد: تعطیلی جهت و حرکت قطارهای مسافری از مبدأ زنجان تا 19 فروردین ماه ادامه داد و برقراری مجدد آن منوط به تصمیم های کلان و فرایند شیوع بیماری کرونا است.

وی، در این خصوص اضافه نمود: تعدادی از قطارها از محور شمال غرب عبور می نمایند که مربوط به تبریز است و طرح فاصله گذاری اجتماعی در استقرار مسافران و نکات بهداشتی در این موارد کاملا رعایت می گردد.

خدایی، به استرداد بلیت های نوروزی پیش فروش شده اشاره نمود و گفت: همه کسانی که مراجعه کردند بلیت های شان مسترد شده و هزینه آن را دریافت کردند، شرکت راه آهن نیز مبالغی را در اختیار آژانس های مسافرتی قرار داده بود و هیچ ممانعتی برای این کار وجود نداشت.

این مسئول با اشاره به اینکه قطارهای باری برای جابه جایی محموله ها فعالیت دارند، بیان کرد: این قطارها برحسب عملیاتی که برای آن ها در نظر گرفته شده اعزام می شوند و پیش بینی های لازم برای ضدعفونی اجرا شده و افراد پیش از حرکت، بسته های بهداشتی و حفاظت فردی را دریافت می نمایند.

خدایی، در خاتمه اظهار داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در اداره کل راه آهن شمال غرب نیز رعایت می گردد و نکات بهداشتی طبق توصیه های وزارت بهداشت اجرایی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 247

به "اعزام قطارهای مسافربری زنجان متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام قطارهای مسافربری زنجان متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید