اظهارات جالب جورجینا رودریگس درباره کریستیانو رونالدو

به گزارش بازی های فکری، جورجینا رونالدو را شریک زندگی فوق العاده ای می داند و از اینکه رونالدو او را برای تشکیل زندگی انتخاب نموده بسیار مسرور است.

اظهارات جالب جورجینا رودریگس درباره کریستیانو رونالدو

او به برنامه تلویزیونی ال هورمیگوئرو گفت: کریستیانو شگفت انگیز است. او یک پدر فوق العاده، یک پسر فوق العاده، یک برادر، دوست و شریک، رئیس و کارمند فوق العاده ای است. او به تمام معنا فوق العاده است. گاهی اوقات که در خانه مشغول غذا خوردن هستیم به او نگاه می کنم و به این فکر می کنم که چقدر خوش شانس هستم که او من را برای تشکیل چنین خانواده شگفت انگیزی انتخاب نموده، و هرشب واقعا مسرور به خواب می روم.

جورجینا و رونالدو در سال 2016 در اسپانیا و در زمانی که برنده 5 توپ طلا برای رئال مادرید بازی می کرد، با هم دیدار کردند و از آن موقع با هم زندگی می نمایند. این زوج دارای دو فرزند هستند: یک دختر به نام آلانا مارتینا که در نوامبر 2017 به جهان آمد و یک دختر به نام بلا اسمرالدا متولد آوریل 2022. برادر دوقلوی بلا هنگام زایمان از جهان رفت و این زوج دوران فوق العاده سختی را تجربه کردند تا بر غم از دست دادن فرزند غلبه نمایند. سه فرزند دیگر رونالدو به نام های رونالدو جونیور، اوا و متئو نیز با آن ها زندگی می نمایند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 15 فروردین 1402 بروزرسانی: 15 فروردین 1402 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1553

به "اظهارات جالب جورجینا رودریگس درباره کریستیانو رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات جالب جورجینا رودریگس درباره کریستیانو رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید