استفاده از هوش مصنوعی در سینمای خانگی ال جی

به گزارش بازی های فکری، سینماهای خانگی برند ال جی در سال 2020 از هوش مصنوعی برای تنظیم صدای خود با محیط استفاده خواهند کرد.

استفاده از هوش مصنوعی در سینمای خانگی ال جی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از انگجت، چیزی به شروع نمایشگاه CES نمانده است و این بدان معنی است که ما یک بار دیگر با فناوری ها و تجهیزات جدید شرکت های دنیای دیجیتال از جمله سینماهای خانگی روبرو خواهیم شد.

شرکت ال .جی به همین دلیل از ساندبار(soundbar) یا سینمای خانگی سال 2020 خود با عنوان جدید کالیبراسیون هوش مصنوعی اتاق(AI Room Calibration) رونمایی خواهد نمود.

چیزی که دقیقاً این فناوری را از کالیبراسیون اتوماتیک غیرهوش مصنوعی جدا می نماید، نامشخص است، اما ال .جی به طور جد متعهد به استفاده از یادگیری ماشین و فناوری های مرتبط با آن در محصولات خود است.

به نظر می رسد این ویژگی جدید همراه با فراهم کردن ویژگی Dolby Atmos یا DTS: X، با صرف نظر از اتاق یا محیطی که در آن واقع شده است و میزان صدا و شلوغی محیط، همه صداها را با شفافیت بیشتری به گوش مخاطبان در جای جای اتاق می رساند.

باید دید این فناوری در عمل چگونه کار می نماید و چقدر مؤثر است، اما خانواده جدید سینماهای خانگی موسوم به SN شامل SN11RG ، SN10YG ، SN9YG و SN8YG سال جاری دارای گذرگاه 4K، eARC و فناوری های بیشتری هستند که برای اطمینان از عملکرد خود از آنها استفاده می نمایند.

سینمای خانگی SN11RG در صدر این خانواده است که مجهز به یک بسته 7.1.4 با بلندگوهای عقب بی سیم است که می تواند جلوه سه بعدی واقعی صدا را ایجاد کند.

ال جی می گوید دستیار هوشمند گوگل را نیز در مدل های بیشتری در سال 2020 تعبیه می نماید.

در خصوص قیمت گذاری یا تاریخ عرضه این سینماهای خانگی مجهز به هوش مصنوعی هنوز چیزی گفته نشده است، اما احتمالا هفته آینده در نمایشگاه CES 2020 راجع به آن بیشتر خواهیم فهمید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 51

به "استفاده از هوش مصنوعی در سینمای خانگی ال جی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از هوش مصنوعی در سینمای خانگی ال جی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید