پنج خودروی خودران جالب در نمایشگاه CES

به گزارش بازی های فکری، نمایشگاه CES 2023 بار دیگر با انواع خودرو های خودران خود توجه ها را به خود جلب کرد. پنج خودروی خودران محبوب در این فهرست قرار دارند.

پنج خودروی خودران جالب در نمایشگاه CES

نمایشگاه فناوری CES 2023 که میزبان جدیدترین فناوری های دنیا است، روز سه شنبه به روی خبرنگاران و اصحاب رسانه باز شد. در نمایشگاه CES 2023 که پنجم تا هشتم ژانویه در مرکز همایش های لاس وگاس برگزار می گردد، بعضی از جدیدترین محصولات غول های فناوری به نمایش گذاشته می گردد.

از جذابترین فناوری هایی که در نمایشگاه سال جاری به چشم می خورد، می توان به خودرو های خودران اشاره نمود.

نمایشگاه CES 2023 بار دیگر با انواع خودرو های خودران خود توجه ها را به خود جلب کرد. پنج خودروی خودران محبوب در این فهرست قرار دارند.

کلمسون

کلمسون (Clemson) یک خودروی خودران است که به وسیله گروهی از دانشجویان مهندسی ساخته شده است و می تواند به حداکثر سرعت 120 مایل در ساعت برسد. با رنگ نارنجی و مقدار کوچکش یکی از محبوب ترین های خودرو های نمایشگاه است.

زوکس (ZOOX) با عنوان ساخت برای سوارکاران معرفی گردید و می تواند سفر شما را بر اساس اطلاعاتی که وارد می کنید، شخصی سازی کند. زوکس به لطف حسگرهایش، می تواند به طور مستقل حرکت کند.

iChassis

گروه سنترو الکتریک از دو خودروی خودران مختلف رونمایی نموده است. یکی از آن ها iChassis برای حمل بار طراحی شده و بیشتر شبیه چمدان است. وسیله نقلیه خودران دیگر شبیه یک دستگاه خودپرداز است که نوشیدنی و قهوه سرو می نماید.

آخرین وسیله نقلیه خودران به وسیله شرکت Oceanering برای حمل ونقل عمومی طراحی شده است. این وسیله شبیه مترو است که ایستگاه های آن روی صفحه دیجیتال نمایش داده می گردد. وسیله مذکور می تواند همزمان 22 مسافر را حمل کند.

منبع: ایسنا

منبع: فرادید
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1516

به "پنج خودروی خودران جالب در نمایشگاه CES" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج خودروی خودران جالب در نمایشگاه CES"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید