آزادمنجیری: شانس اصلی قهرمانی در لیگ هستیم

به گزارش بازی های فکری، سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون گفت: تیم خوبی در لیگ داریم و امیدوارم بتوانیم قهرمان شویم.

آزادمنجیری: شانس اصلی قهرمانی در لیگ هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در سومین روز از دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان تیم شهید شاملی کازرون مقابل ستارگان دشتستان با نتیجه 42 بر 26 به رجحان رسید.

مهدی آزاد منجیری، سرمربی تیم شهید شاملی پس از پیروزی تیمش در این ملاقات گفت: با توجه به این که میزبان هندبال جوانان آسیا هستیم قطعاً احتیاج بود که قبل از برگزاری آن مسابقات، برای اینکه استان فارس به آمادگی لازم برسد. این میزبانی را انجام بدهیم و با حمایت پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال میزبانی این دور از لیگ به استان فارس داده شد.

وی در ادامه اضافه کرد: از مسئولین استان به ویژه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی شیراز که کمال همکاری را در بحث اسکان و سالن ورزشی داشتند، تشکر می کنم. تا الان میزبانی بسیار خوبی داشتیم. این میزبانی در شرایط کرونا هم باعث نشاط اجتماعی و هم نشاط فرهنگی می گردد به علاوه یک رونق مالی در بحث هتل ها در استان به همراه خواهد داشت.

سرمربی تیم هندبال شهید شاملی تاکید نمود: باید از دست اندرکاران آن به ویژه جناب شاملی که از خانواده شهدا نیز هستند، تشکر کنم. در این شرایط کمتر کسی حاضر است در بحث ورزش ورود کند. ایشان هم در بخش زنان و هم مردان تیم هایی را به لیگ فرستاده است.

وی در خاتمه گفت: تیم شهید شاملی کازرون به حق بازی های خوبی انجام داده و در صدر گروه قرار گرفته است و از شانس های اصلی قهرمانی در لیگ است و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 693

به "آزادمنجیری: شانس اصلی قهرمانی در لیگ هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادمنجیری: شانس اصلی قهرمانی در لیگ هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید