100 پروژه مشارکتی مشکل دار در مناطق تهران وجود دارد

به گزارش بازی های فکری، تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران گفت حدود 100 پروژه مشارکتی در سطح مناطق وجود دارد که بین 9 تا 25 سال قدمت دارند و از آنها به عنوان پروژه مشکل دار یاد می گردد.

100 پروژه مشارکتی مشکل دار در مناطق تهران وجود دارد

به گزارش سایت شهر، شکرالله بنار - مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران، از وجود حدود 100 پروژه مشارکتی در سطح مناطق اطلاع داد که به گفته او بین 9 تا 25 سال قدمت دارند و از آنها به عنوان پروژه مشکل دار یاد می گردد.

آنطور که بنار شرح داده است: بعضی از پروژه ها به دلیل طولانی شدن، توجیه مالی ندارد و بعضی از شرکا هم فوت نموده اند و بعضی هم در تحولات مالی ورشکست شده اند. مواردی هم وجود دارد که شریک شهرداری هم سهم شهرداری را پیش فروش نموده و هم متواری شده است، در واقع شهرداری تهران در چنین پروژه هایی تضاد منافع با شرکا دارد.

او نبود نظارت دقیق در دوره های گذشته مدیریت شهری را سبب رشد سرطانی پروژه ها در 10 سال اخیر دانست و گفت: اکنون پروژه هایی وجود دارد که 10 سال از انعقاد قرارداد آن می گذرد اما کلنگ زده نشده و سرمایه گذار هم کاری انجام نداده است و ادعای مالکیت هم می نماید.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران، اضافه کرد: پروژه های اینچنین زیاد هستند که مهم ترین آن ها باران در منطقه چهار و پارکینگ طبقاتی دربند و بعضی از پروژه های مناطق 9 و 10 است که شریک ادعای مالکیت نموده و ما هم شکایت کردیم و با رأی قاضی و براساس ماده 38 توانستیم بعضی از آنها را معین تکلیف کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 756

به "100 پروژه مشارکتی مشکل دار در مناطق تهران وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 پروژه مشارکتی مشکل دار در مناطق تهران وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید