گواهی تأییدیه تحصیلی ممهور به مُهر الکترونیکی سازمانی شد

به گزارش بازی های فکری، تهران (پانا) - امکان دریافت تأییدیه تحصیلی به صورت الکترونیکی، برای فارغ التحصیلان آموزش و پرورش سال 1330 به بالا فراهم شد.

گواهی تأییدیه تحصیلی ممهور به مُهر الکترونیکی سازمانی شد

به گزارش روابط عمومی دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش، محمود حبیبی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اعلام نمود: شهروندان متقاضی به وسیله درگاه emt.medu.ir می توانند گواهی تاییدیه مدرک تحصیلی دوره های ابتدایی، سیکل، هدایت، دوره اول دبیرستان، دیپلم و پیش دانشگاهی مربوط به سال تحصیلی1330 به بالا را دریافت کنند.

حبیبی تاکید نمود: از تاریخ 30 اردیبهشت 1400 فایل های تاییدیه بدون مهر الکترونیک سازمانی جعل محسوب و قابل پیگیری قضائی است

وی اضافه کرد: پس از ثبت درخواست دریافت گواهی توسط متقاضی، درخواست مربوطه به منطقه آموزش و پرورش صادر کننده مدرک مورد تقاضا، ارسال می گردد. گواهی تأییدیه تحصیلی پس از آنالیز واحد سنجش آن منطقه ، درصورت صحت ادعای متقاضی، با امضای مدیر منطقه در قالب یک فایل (PDF) صادر می گردد. این فایل در نهایت مهمور به مهر الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش می گردد. و بصورت الکترونیکی و به وسیله گذرگاه خدمات دولت، گذرگاه عمومی خدمات دولت، کارتابل درگاه kemt.medu.ir به استعلام گیرنده می رسد.

حبیبی ارتقای امنیت تأییدیه صادر شده را یکی از مزایای مهم این روش دانست و گفت: درج مهر الکترونیکی بگونه ای است که در صورت اعمال هر تغییری در آن، فایل جدید فاقد مهر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 975

به "گواهی تأییدیه تحصیلی ممهور به مُهر الکترونیکی سازمانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواهی تأییدیه تحصیلی ممهور به مُهر الکترونیکی سازمانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید