توسعه همکاری ال جی با کوالکام برای توسعه فناوری خودروهای خودران

به گزارش بازی های فکری، ال جی در سال های اخیر به شدت در حال توسعه فعالیت خود به سمت خودروسازی بوده و حالا به سمت توسعه فناوری خودران خودروها گام برداشته است.

توسعه همکاری ال جی با کوالکام برای توسعه فناوری خودروهای خودران

ال جی الکترونیکس (LG Electronics) در پی آن است تا همکاری خودش با شرکت آمریکایی کوالکام (Qualcomm Technology) را توسعه بدهد تا بتوانند همکاری بیشتری در زمینه توسعه سیستم های پیشرفته یاری راننده یا به صورت اختصار ADAS و بعلاوه فناوری خودروهای خودران (AV) داشته باشند.

LG cockpit electronics

شرکت ال جی الکترونیکس یکی از بزرگترین تولیدنمایندگان لوازم خانگی در دنیا به شمار می رود که در سال های اخیر به شدت در حال توسعه حضورش در صنعت خودروسازی بوده است. به همین دلیل نیز این شرکت هفته گذشته اعلام نموده بود که در پی آن است تا در سال 2023 میلادی عایدی خودش از بازار خودرو را 20 درصد افزایش بدهد و به 10.3 تریلیون وون کره جنوبی معادل 8.1 میلیارد دلار برساند.

بزرگترین فعالیت های شرکت ال جی در زمینه خودروسازی شامل شرکت اتریشی تولیدنماینده روشنایی ZKW Group می گردد که در سال 2018 میلادی به وسیله شرکت ال جی خریداری شد. شرکت LG Magna e-Powertrain Company نیز سرمایه گذاری مشترک ال جی با تامین نماینده کانادایی مگنا اینترنشنال در زمینه پیشرانه خودروهای الکتریکی به شمار می رود.

این در حالی است که شرکت ال جی شامل تعدادی از شرکت های بزرگ و زیرمجموعه می گردد که در زنجیره قطعات خودرو دخیل هستند و از جمله آن ها می توان به تولیدنماینده باتری های برقی راه حل انرژی ال جی (LG Energy Solution)، ال جی کمیکال (LG Chem)، ال جی دیسپلی (LG Display) و ال جی اینوتک (LG Innotek) اشاره نمود.

گزارش ها حاکی از آن هستند که یون سئوک هیون مدیر بخش راه حلهای قطعات خودرو ال جی الکترونیکس اخیرا با جیم کتی مدیر ارشد تجاری کوالکام در سئول دیدار کردند تا در خصوص راه های توسعه همکاری در زمینه رانندگی خودران و ADAS صحبت نمایند. ال جی و کوالکام مدت ها است که در بخش های مختلفی همانند سیستم اطلاعات تفریح داخلی خودروها و بعلاوه پلتفرم های اتصال 5G با یکدیگر همکاری داشته اند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 1 اسفند 1401 بروزرسانی: 1 اسفند 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1537

به "توسعه همکاری ال جی با کوالکام برای توسعه فناوری خودروهای خودران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه همکاری ال جی با کوالکام برای توسعه فناوری خودروهای خودران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید