تور ایتالیا ارزان: کمیته داوران از میلان عذرخواهی کرد، محرومیت طولانی مدت در انتظار داور جنجال آفرین

به گزارش بازی های فکری، جنجالی که داور بازی تیم های میلان و اسپتزیا با تصمیم عجیب خود به راه انداخت برای او تبعات سنگینی در پی خواهد داشت.

تور ایتالیا ارزان: کمیته داوران از میلان عذرخواهی کرد، محرومیت طولانی مدت در انتظار داور جنجال آفرین

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، نشریه گاتزتا دلواسپورت گفت که در پی اشتباه محرز مارکو سِرا داور بازی شب گذشته (دوشنبه) تیم های فوتبال میلان و اسپتزیا - که به شکست 2 بر یک روسونری انجامید - کمیته داوران فوتبال ایتالیا از باشگاه میلان عذرخواهی نموده و در نظر دارد که محرومیتی طولانی مدت را برای این داور 39 ساله در نظر بگیرد.

در آخرین دقایق این بازی مارکو سرا گل دوم میلانی ها که به وسیله جونیور مسیاس به ثمر رسید را مردود گفت و به جای آن یک ضربه ایستگاهی به سود این تیم گفت. او در حالی که می توانست با اعلام آوانتاژ باعث ثبت گل دوم و احتمالاً پیروزی میلان گردد، خواسته یا ناخواسته سبب شد که عکس این اتفاق رخ دهد، چون درست لحظاتی پس از مردود اعلام شدن گل روسونری، اسپتزیا میزبان را غافلگیر کرد و گل دومش را به ثمر رساند.

مارکو سرا در سرانجام بازی بابت اشتباهش از میلانی ها عذرخواهی کرد اما ظاهراً این اقدام او برای فرار از مجازاتش کافی نبوده است. کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایتالیا ضمن عذرخواهی از میلانی ها، محرومیتی طولانی را هم برای مارکو سرا در نظر گرفته است. طبق اعلام گاتزتا، کمیته داوران فوتبال ایتالیا، صحنه جنجالی انتهای بازی را تنها یکی از اشتباهات مارکو سرا در این بازی می داند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1318

به "تور ایتالیا ارزان: کمیته داوران از میلان عذرخواهی کرد، محرومیت طولانی مدت در انتظار داور جنجال آفرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: کمیته داوران از میلان عذرخواهی کرد، محرومیت طولانی مدت در انتظار داور جنجال آفرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید