آنیلی رئیس یوونتوس می ماند، جلسه مهم در خصوص آینده پیرلو و پاراتیچی

به گزارش بازی های فکری، باشگاه یوونتوس میخواهد در جلسه ای مهم درباره آینده سرمربی ایتالیایی خود تصمیم گیری کند.

آنیلی رئیس یوونتوس می ماند، جلسه مهم در خصوص آینده پیرلو و پاراتیچی

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال یوونتوس که فصلی پرفراز و نشیب را تجربه کرد، شب گذشته (یکشنبه) پیروز شد در هفته پایانی سری A در خانه بولونیا به فزونی 4 بر یک برسد و با توجه به تساوی خانگی یک-یک ناپولی مقابل هلاس ورنا در بازی همزمان، سهمیه حضور در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا در آخرین روز رقابت ها را کسب کند.

آندره آ پیرلو در اولین فصل حضورش روی نیمکت سرمربیگری یوونتوس این تیم را به قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و قهرمانی در سوپرجام ایتالیا رساند و در کنارش سهمیه لیگ قهرمانان را به شکلی دراماتیک برای بانوی پیر به ارمغان آورد اما آینده حرفه ای اش در این تیم همچنان در هاله ای از ابهام است. این در حالی است که او تا سال 2022 با یوونتوس قرارداد دارد.

روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت گزارش داد؛ هیئت مدیره باشگاه یوونتوس قرار است امروز (دوشنبه) جلسه ای سرنوشت ساز برگزار نمایند تا در مورد آینده حرفه ای پیرلو تصمیم گیری نمایند. طبق این گزارش؛ در این بین تردیدی نیست که آندره آ آنیلی به ریاست خود در باشگاه یوونتوس ادامه خواهد داد. اخیراً پس از ماجرای سوپرلیگ اروپا شایعه شد که آنیلی از ریاست باشگاه کناره گیری خواهد کرد.

توتو اسپورت همچنین مدعی شده که به احتمال فراوان خروجی جلسه امروز، جدایی فابیو پاراتیچی از این باشگاه باشد و فدریکو کروبینی جای او را در پست مدیر ورزشی بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 993

به "آنیلی رئیس یوونتوس می ماند، جلسه مهم در خصوص آینده پیرلو و پاراتیچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنیلی رئیس یوونتوس می ماند، جلسه مهم در خصوص آینده پیرلو و پاراتیچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید