نارضایتی دوناروما از وضعیتش در پاری سن ژرمن، پای مسی در میان است؟

به گزارش بازی های فکری، دروازه بان ایتالیایی تیم فوتبال پاری سن ژرمن از وضعیتش در این تیم ناراضی است.

نارضایتی دوناروما از وضعیتش در پاری سن ژرمن، پای مسی در میان است؟

به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی دوناروما که در تابستان اخیر به حضور هشت ساله اش در باشگاه میلان سرانجام داد و با امضای قراردادی پنج ساله به اسم بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن پیوست، گفته می گردد از وضعیتش در این تیم فرانسوی ناراضی است.

بر اساس گزارش روزنامه های ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت و کوریره دلا سِرا؛ برترین دروازه بان یورو 2020 که به تیم ملی فوتبال ایتالیا برای قهرمانی در این رقابت ها یاری کرد، از وضعیتش در پاری سن ژرمن ناراضی است، چرا که انتطار داشت در این تیم فرصت بیشتری برای ایستادن درون دروازه پیدا کند، اتفاقی که هنوز نیفتاده و او همچنان به نوعی پشت سد کیلور ناواس مانده است.

دوناروما این فصل تنها در دو بازی از 9 بازی پاری سن ژرمن فرصت ایستادن درون دروازه پاریسی ها را پیدا نموده و مائوریسیو پوچتینو موضوع انتخاب دروازه بان برای هر بازی را بسته به حریف تیمش اعلام نموده است.

کوریره دلا سِرا بعلاوه مدعی شد؛ بازیکنان اهل آمریکای جنوبی پاری سن ژرمن یعنی لیونل مسی، نیمار، آنخل دی ماریا، کیلور ناواس و مارکینیوش با هم به شدت متحد هستند و از ایستادن دروازه بان پیشین رئال مادرید در دروازه PSG حمایت می نمایند و همین یکی از دلایلی است که دوناروما به طور مرتب فرصت بازی پیدا نمی کند.

طبق همین گزارش؛ دوناروما از وضعیتش در پاری سن ژرمن ناراضی است و یوونتوس می تواند در تابستان آینده مقصد بعدی اش باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1134

به "نارضایتی دوناروما از وضعیتش در پاری سن ژرمن، پای مسی در میان است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی دوناروما از وضعیتش در پاری سن ژرمن، پای مسی در میان است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید