کایسدو: به تمام جهان نشان می دهیم چه توانمندی هایی داریم

به گزارش بازی های فکری، مویسس کایسدو، هافبک تیم ملی فوتبال اکوادور عصر شنبه در نشست خبری قبل از ملاقات افتتاحیه برابر قطر گفت: همواره از وقتی که بچه بودم و سرود تیم ملی کشورم پخش می شد به این فکر می کردم که روزی این کار را انجام دهم. من با کوشش زیاد توانستم به این مرحله برسم و اکنون بی صبرانه منتظر ملاقات افتتاحیه جام جهانی هستم تا برای تیم ملی کشورم بازی کنم. طرفداران ما خیلی به ما انگیزه می دهند و حامی ما هستند و به همین دلیل الهام بخش تمامی بازیکنان در زمین هستند.

کایسدو: به تمام جهان نشان می دهیم چه توانمندی هایی داریم

او در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: ما اصلا احساس فشاری را روی خودمان احساس نمی کنیم. ما خیلی سخت کوشش کردیم تا بتوانیم جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاوریم. ما می دانیم که ملاقات فردا برای هر دو تیم خیلی مهم است. تمام تمرکز ما روی تیم خودمان است و کوشش می کنیم برترین بازی ممکن خودمان را ارائه دهیم. برای خیلی از بازیکنان ما این دوره اولین جام جهانی است که آن ها در زمین هستند و به همین دلیل شاید کمی احساس استرس در ما ایجاد گردد. تمام نگاه های جهان به ما خواهد بود و به همین دلیل می خواهیم در زمین بازی نشان دهیم که چه توانایی ها و چه توانمندی هایی داریم.

کایسدو اعلام نمود: این تیم در دور انتخابی خیلی کوشش کرد و موانع زیادی دید که فکر می کنم درس خوبی از همه این اتفاقات گرفتیم و الان برای هر چالشی آماده هستیم و می خواهیم خودمان را در جام جهانی به خوبی نشان دهیم.

منبع: فرارو
انتشار: 28 آبان 1401 بروزرسانی: 28 آبان 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1492

به "کایسدو: به تمام جهان نشان می دهیم چه توانمندی هایی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کایسدو: به تمام جهان نشان می دهیم چه توانمندی هایی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید