تبریک شیخ سلمان به ایران بابت صعود به جام جهانی 2018

به گزارش بازی های فکری، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن تبریک راهیابی تیم ملی ایران به جام جهانی، عملکرد شاگردان کارلوس کی روش را مورد تمجید قرار داد.

تبریک شیخ سلمان به ایران بابت صعود به جام جهانی 2018

به گزارش خبرنگاران، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با اشاره به پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (دوشنبه) تیم ملی ایران برابر ازبکستان و مسجل شدن صعود تیم ملی به مرحله پایانی جام دنیای 2018 با صدور پیغام تبریک گفت: مایلم از جانب خانواده فوتبال آسیا به جمهوری اسلامی ایران بابت عملکرد متقاعدکننده و باثباتی که در مرحله انتخابی جام دنیای 2018 داشت و به عنوان اولین تیم آسیایی به مرحله پایانی این رقابت ها راه یافت، تبریک بگویم.

وی در ادامه گفت: این دستاورد، سختکوشی و تعهد فدراسیون فوتبال ایران را برای موفقیت در بالاترین سطح فوتبال بین المللی منعکس می نماید. همان طور که در برنامه مأموریت و چشم انداز AFC پیش بینی شده، امیدوارم راهیابی ایران به مسابقات جام دنیای الهام بخش آنها به منظور افتخارآفرینی برای آسیا در بالاترین سطح فوتبال دنیا باشد. از آنجایی که به مراحل پایانی مرحله انتخابی جام دنیای 2018 نزدیک می شویم، برای تمامی تیم ها در این رقابت ها آروزی موفقیت دارم.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 153

به "تبریک شیخ سلمان به ایران بابت صعود به جام جهانی 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریک شیخ سلمان به ایران بابت صعود به جام جهانی 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید