چاره ای جز تعطیلی اردوی تیم ملی نداشتیم، تورنمنت روسیه پابرجاست

به گزارش بازی های فکری، شهناز کمک در مصاحبه با خبرنگاران درباره آخرین شرایط تیم ملی فوتسال بانوان گفت: با توجه به تمام جریانات اتفاق افتاده، ما حدود 3 ماه برنامه ریزی دقیق داشتیم تا بتوانیم از آن نهایت استفاده را ببریم اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایطی که کشور و دنیا با آن روبرو است با مشکل روبرو شده ایم.

چاره ای جز تعطیلی اردوی تیم ملی نداشتیم، تورنمنت روسیه پابرجاست

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وی ادامه داد: سلامت بازیکنان برای ما مهمتر است. همانطور که می دانید یک بازیکن 23 ساله در قم به دلیل ابتلاء به این بیماری جان خود را از دست داد. بازیکنان ملی برای ما مهم هستند و سلامت آنها حائز اهمیت می باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در ادامه تاکید نمود: اردوهای ملی به طور کامل تعطیل می باشد و چاره ای جز این نداریم. جان بازیکنان حتی از مسابقات قهرمانی آسیا، برای ما مهمتر است. امیدوارم که این بازی ها به تعویق بیافتد. همانطور که می دانید برگزاری المپیک نیز تعیین نمی باشد. تمام بازی های محبت آمیز ما کنسل شده است و به طبع آن اردوها نیز کنسل شد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تورنمنت روسیه که قرار است سال آینده برگزار گردد هنوز پاربرجاست است یا خیر، گفت: اتفاقاً در چند روز گذشته تاریخ دقیق این مسابقات را به ما اعلام کردند و از ما خواستند بازیکنان را معرفی کنیم. 18 اردیبهشت بازی نخست ما مقابل پرتغال است. نوزدهم نیز با روسیه بازی خواهیم داشت. بیستم روز استراحت تیم ها می باشد و در روز انتهای مسابقات یعنی 21 اردیبهشت ماه مقابل سوئد بازی خواهیم داشتیم. از ما برنامه خواسته اند و تا این لحظه خبری از لغو تورنمنت روسیه نیست.

شهناز یاری در انتها گفت: باید دید پس از تعطیلات نوروز چه اتفاقی رخ خواهد داد و آیا این ویروس ریشه کن خواهد شد یا خیر. این قضیه اراده ملی می خواهد. مردم و مسئولان باید یاری نمایند تا این قضیه ریشه کن گردد. از مردم می خواهم تا بهداشت فردی خود را رعایت نمایند و مسئولان نیز باید به فکر سلامت مردم باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 173

به "چاره ای جز تعطیلی اردوی تیم ملی نداشتیم، تورنمنت روسیه پابرجاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاره ای جز تعطیلی اردوی تیم ملی نداشتیم، تورنمنت روسیه پابرجاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید