وکیل پرسپولیس کناره گیری کرد یا بخبرنگارانر شد؟

به گزارش بازی های فکری، خبرنگاران ورزشی: وکیل باشگاه پرسپولیس دیگر با سرخ ها همکاری نخواهد کرد.

وکیل پرسپولیس کناره گیری کرد یا بخبرنگارانر شد؟

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت راهنمایی یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 10بازی و 19 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته است. پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر مقابل پیکان با نتیجه3 بر یک به رجحان رسید. پرسپولیس همچنان با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو است. پرسپولیس 29 آذر ماه امسال در جام حذفی به مصاف ویستا توربین می رود.

به گزارش خبرنگاران ورزشی، مانی درویشی وکیل تیم فوتبال پرسپولیس از سمت خود استعفا کرد. این در حالی بود که روز گذشته پس از صحبتهای مهدی ر سول پناه مدیرعامل سابق پرسپولیس، وکیل پرسپولیس به این موضوع واکنش نشان داد. البته باشگاه پرسپولیس صحبت های وکیل خود را تکذیب کرد.

گویا موضوع این صحبت های درباره شجاع خلیل زاده بوده است. باشگاه پرسپولیس نسبت به موضع وکیل خود اینگونه واکنش نشان داد:

این باشگاه درخصوص استوری یکی از وکلای خود پس از صحبت های شب گذشته مهدی رسول پناه در یکی از برنامه های تلویزیونی بیانیه ای به توضیح زیر صادر کرد: در پی اظهارات مدیرعامل اسبق این باشگاه، اشکان درویشی از وکلا و اعضای حقوقی پرسپولیس نسبت به انتشار دو استوری در اینستاگرام اقدام کرد.

این استوری ها مربوط به دو موضوع حکم صادره برای باشگاه گل گهر سیرجان و شکایت از شجاع خلیل زاده بود.

این در حالی است که اعلام موضع اجرا شده بدون هرگونه هماهنگی با باشگاه، خودسرانه و خارج از مسئولیت های تعریف شده بود. بر این اساس برخورد جدی و لازم صورت گرفت. بعلاوه استوری های مذکور حذف شد. در این ارتباط باشگاه نیز به موضوع رسیدگی می نماید.

بار دیگر تاکید می گردد هر گونه موضع گیری رسمی و دارای اعتبار از سوی باشگاه پرسپولیس، فقط به وسیله سرپرست باشگاه، مدیر روابط عمومی و رسانه های رسمی که معرف حضور افکار عمومی است، صورت می گیرد.

حالا اما درویشی در استوری خود بابیان اینکه نسبت به او عدم قدردانی و مانع تراشی اجرا شده است پس از 8 ماه از سمت خود استعفا داد.

منبع: رکنا
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1278

به "وکیل پرسپولیس کناره گیری کرد یا بخبرنگارانر شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیل پرسپولیس کناره گیری کرد یا بخبرنگارانر شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید