پیشکسوت پرسپولیس: بیرانوند گفت نمی تواند بازی کند!

به گزارش بازی های فکری، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به تحلیل شرایط این تیم پیش از بازی با حریف عربستانی پرداخت.

پیشکسوت پرسپولیس: بیرانوند گفت نمی تواند بازی کند!

به گزارش خبرنگاران، بهروز سلطانی در خصوص بازی امروز پرسپولیس مقابل النصر در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: هدف من تنها انتقاد سازنده است. به نظرم احتمال باخت پرسپولیس مقابل النصر کم است. نمی توان انتظار داشت با وجود تنها شخص رونالدو، النصر عملکرد خیلی خوبی داشته باشد چرا که پرسپولیس تیم بسیار قدرتمندی است.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: مسئولیت تیم دست سرمربی است و او بازیکنان اصلی تیم را معین می نماید. با اینحال انتخاب نبیل باهویی برای تیم به وسیله سرمربی صورت نگرفته به همین علت است که شاهد حضورش نخواهیم بود. باید این موضوع را در نظر داشت که صرف نظر از بازیکن و سابقه او، برای دستیابی به نتیجه رضایت بخش باید تمرین هدفمند وجود داشته باشد. یکی از مسائلی که با آن روبرو هستیم؛ حضور رونالدو در بازی امشب است که روحیه اعضای تیم را تضعیف می نماید. این موضوع در کنار اینکه تیم تماشاگری برای تشویق نخواهد داشت، باعث می گردد شرایط برای بازیکنان کمی سخت باشد.

وی توضیح داد: یکی از مسائل فوتبال ما، مدیران باشگاه ها هستند. مردم ما عاشقانه این فوتبال را دوست دارند اما متاسفانه ما هموار شاهد عملکرد بد و بی مسئولیتی مدیران هستیم. برای مثال شرایط دروازه بان ما در این بازی نامعین است. بیرانوند اعلام نموده به علت ضعف جسمانی در ناحیه کشاله ران توانایی بازی کردن را ندارد که این مساله لطمه بزرگی به طرفداران وارد نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 شهریور 1402 بروزرسانی: 28 شهریور 1402 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1618

به "پیشکسوت پرسپولیس: بیرانوند گفت نمی تواند بازی کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشکسوت پرسپولیس: بیرانوند گفت نمی تواند بازی کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید