شرایط بستری بیماران کرونایی در مرکز قلب تهران

به گزارش بازی های فکری، رئیس مرکز قلب تهران گفت: به دلیل ترس از کرونا فعلاً درصد اشغال تخت پایین است اما به تدریج به روال سابق برمی گردیم.

شرایط بستری بیماران کرونایی در مرکز قلب تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حمیدرضا پورحسینی، روز دوشنبه در حاشیه بازدید رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از مرکز قلب تهران، اظهار کرد: بیمارستان از بعد از تعطیلات نوروز آرام آرام فعالیت خود را شروع کرده و به روال گذشته برگشته است منتهی همچنان تعدادی بیمار کرونایی داریم که هنوز به بیمارستان مراجعه می کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه سیر این بیماری در کشور به سطح آرامی می رسد و امیدواریم سیر نزولی پیدا کند، بیمارستان ما هم به همین صورت در حال پیشرفت هست منتهی با توجه به اینکه مردم قدری هنوز ترس و واهمه دارند از اینکه به مراکز درمانی و بیمارستانی مراجعه کنند فعلاً درصد اشغال تخت پایین است، اما به تدریج به روال سابق بر می گردیم.

رئیس مرکز قلب تهران ادامه داد: من وظیفه خودم می دانم از کادر پرستاری بیمارستان و در رأس آن ها سرکار خانم دلاور به عنوان مدیر پرستاری تشکر کنم، همه گروه های مختلف بیمارستانی درگیر این بیماری و این بیماران بودند منتهی گروه پرستاری به جهت اینکه ارتباط مستقیم، تنگاتنگ و شبانه روزی دارند شاید به جرأت بتوان گفت به عنوان رزمندگان خط مقدم مبارزه با این بیماری تلقی می شدند.

پورحسینی گفت: شاید همه ما امروز می دانستیم نیروی انتظامی چه زحماتی می کشند، ولی اینکه در کوهستان و تمامی ایستگاه های مترو هم در حال خدمت گذاری هستند را کمتر کسی می دانست و از زحمات و خدمات ارزشمند شما هم تشکر می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 323

به "شرایط بستری بیماران کرونایی در مرکز قلب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط بستری بیماران کرونایی در مرکز قلب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید