ورود جدی به حل مسایل آبی استان ها با استفاده از فناوری های نوین

به گزارش بازی های فکری، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نشست آنالیز آخرین شرایط آبی و چالش ها و راهکارهای مقابله با معضلات حوزه آب استان گلستان و با حضور محمد همت سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، علی محمد زنگانه استاندار و ایرج حیدریان مدیرعامل آب و فاضلاب این استان برگزار گردید.

ورود جدی به حل مسایل آبی استان ها با استفاده از فناوری های نوین

همت در این ملاقات با تاکید بر اینکه جایگاه ایران در دانش و فناوری آب و فاضلاب در دنیا بسیار بالا است، گفت: شرکت های دانش بنیان در این حوزه عملکرد خوبی داشته و محصولات و خدمات مختلفی فراوری و ارائه نموده اند.

سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست از آمادگی معاونت برای ورود جدی به حل مسائل واقعی مردم به وسیله بکارگیری فناوری های نوین و دانش بنیان، اطلاع داد و گفت: این آمادگی و توان موجود در معاونت در کنار رویکرد علمی و فناورانه مدیران استانی در حل مسائل به ویژه مسائل آبی بسیار موثر و مفید خواهد بود.

همت اضافه کرد: معاونت علمی با استقبال از چنین روینمودهایی، تمام توان خود را برای یاری به استان هایی که علاقه مند ورود به عرصه های علمی و فناوری برای حل مسائل مختلف خود باشند، به کار خواهد گرفت.

وی در ادامه به معرفی آخرین فناوری های پیشرفته و بومی شده به وسیله شرکت های دانش بنیان و مجموعه های فناور و تحقیقاتی، مرتبط با مسائل آبی استان گلستان پرداخت.

در ادامه این جلسه، علی محمد زنگانه استاندار گلستان نیز با اشاره به اینکه موضوع آب در این استان بسیار با اهمیت و جدی است، گفت: با توجه به اهمیت موضوع آب در استان؛ همه دستگاه های اجرایی استان گلستان برای برطرف مسائل آبی با یکدیگر همراه شده اند و عزم جدی دارند.

در این جلسه تصمیماتی در خصوص چگونگی استفاده از فناوری های نوین آبی در استان اخذ و هماهنگی های لازم برای اجرایی شدن این تصمیمات در اسرع وقت صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 فروردین 1402 بروزرسانی: 20 فروردین 1402 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1555

به "ورود جدی به حل مسایل آبی استان ها با استفاده از فناوری های نوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود جدی به حل مسایل آبی استان ها با استفاده از فناوری های نوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید