واشنگتن پست: مقام کاخ سفید نامه انتقال قدرت را امضا نکرد

به گزارش بازی های فکری، به گزارش خبرنگاران، واشنگتن پست مدعی است که امیلی مورفی مدیر اداره خدمات عمومی دولت ترامپ از امضای نامه ای که به تیم جو بایدن نامزد مدعی پیروزی رقابت 2020، اجازه می دهد کار انتقال قدرت را به طور رسمی شروع کند، امتناع نموده است.

واشنگتن پست: مقام کاخ سفید نامه انتقال قدرت را امضا نکرد

این اداره به دنبال عدم پذیرش شکست از سوی ترامپ، برنامه ای فوری برای انجام این کار که به منزله تائید پیروزی رئیس جمهور منتخب آمریکا است، ندارد. این می تواند اولین مورد تأخیر در انتقال قدرت در تاریخ معاصر آمریکا به استثنای انتخابات سال 2000 باشد. در آن سال، با دستور دیوان عالی برای بازشماری آرا به منظور حل اختلاف بین جورج بوش پسر و ال گور، این فرایند به تأخیر افتاد.

یک منبع مطلع به واشنگتن پست گفته است که در حال حاضر هیچیک از مقامات این اداره قرار نیست مقابل ترامپ در موضوع انتقال قدرت قرار بگیرد و حتی این احتمال وجود دارد که از مسئولان این اداره خواسته گردد که با تیم بایدن وارد مذاکره نشوند.

تأخیر در فرایند انتقال تبعاتی خواهد داشت چرا که به طور معمول، با اعلام برنده انتخابات، مدیر اداره خدمات عمومی باید سیستم های رایانه ای و منابع اقتصادی را برای پرداخت حقوق و حمایت اداری از تشکیل دولت آینده، در اختیار تیم جدید قرار دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 630

به "واشنگتن پست: مقام کاخ سفید نامه انتقال قدرت را امضا نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واشنگتن پست: مقام کاخ سفید نامه انتقال قدرت را امضا نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید