ترامپ چه زمانی شکست در انتخابات را می پذیرد

به گزارش بازی های فکری، خبرنگاران : شبکه فاکس نیوز بامداد یکشنبه به نقل از یک منبع ارشد در کاخ سفید گزارش داد زمانی که ترامپ مطمئن گردد شانسی برای پیروزی ندارد، شکست را می پذیرد و به انتقال مسالمت آمیز قدرت متعهد می گردد.

ترامپ چه زمانی شکست در انتخابات را می پذیرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس؛ در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هنوز پیروزی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری را نپذیرفته و از اقدام حقوقی خبر داده، بعضی منابع از زمان پذیرش شکست توسط او خبر می دهند.

شبکه فاکس نیوز همچنین گفت تیم حقوقی ترامپ روز دوشنبه دادخواستی را برای زیر سوال بردن شفافیت فرایند شمارش آراء، به دادگاه ارائه می نماید.

ساعاتی پیش بود که رسانه های آمریکایی از جمله سی اِن اِن، فاکس نیوز، سی بی اِس ، آسوشیتدپرس و نیویورک تایمز با بیان اینکه بایدن توانسته به 290 رأی الکترال دست پیدا کند، او را پیروز انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده اعلام کردند.

بعد از آن ترامپ با صدور باینیه ای ضمن نپذیرفتن پیروزی رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری، مدعی شد او در هیچ ایالتی پیروز نشده و انتخابات فاصله زیادی با خاتمه دارد.

در پی این بیانیه هواداران ترامپ در ایالت های جورجیا و آریزونا با سلاح گرم به خیابان آمده و به پیروزی نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعتراض می نمایند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 626

به "ترامپ چه زمانی شکست در انتخابات را می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ چه زمانی شکست در انتخابات را می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید