هتل ساندراس این؛ اقامتگاهی 3 ستاره و میان رده در دبی

به گزارش بازی های فکری، هتل ساندراس این در قلب شهر دبی قرار گرفته است. Sandras Inn Dubai از هتل های 3 ستاره و میان رده دبی به شمار می رود. این هتل لوکس در سال 2002 افتتاح شده و در سال 2012 مورد نوسازی قرار گرفته است.

هتل ساندراس این؛ اقامتگاهی 3 ستاره و میان رده در دبی

یکی از امتیازات اقامت در هتل ساندراس این، موقعیت مکانی آن است. با اقامت در هتل ساندراس دسترسی راحتی به جاهای دیدنی دبی خواهید داشت. موزه دبی در 6 کیلومتری هتل قرار گرفته است.

ایستگاه های مترو فاصله کمی تا هتل دارند و با استفاده از وسایل نقلیه عمومی می توانید آسان و مقرون به صرفه در سراسر دبی گردش کنید. دبی به عنوان یکی از ثروتمندترین شهرهای دنیا، گردشگران زیادی را به خرید بلیط هواپیما دبی مجاب می نماید. با اقامت در هتل ساندراس تعطیلات خوشی پیش رو خواهید داشت. این هتل گزینه خوبی برای سفرهای دونفره است.

امکانات و خدمات عمومی هتل ساندراس این دبی

در هتل ساندراس این دبی امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباط راحتی را برای مهمانان فراهم می نماید. پذیرش Sandras Inn Dubai، 24 ساعته است؛ در این قسمت خدمات تور، تهیه بلیط، اتاق چمدان، صرافی، چک این/اوت سریع و کانسیرج به مهمانان ارائه می گردد.

در این هتل چک این از ساعت 14 و چک اوت تا پیش از ساعت 24 انجام می گیرد. هتل ساندراس این دبی از هتل های چندزبانه دبی به شمار می رود و به زبان های عربی، انگلیسی، روسی، فیلیپینی، هندی، نپالی، پرتغالی و تامیلی در آن صحبت می گردد. با استفاده از خدمات کرایه خودرو می توانید به راحتی از تمام جاذبه های دبی بازدید کنید. در فروشگاه داخل هتل بسیاری از اقلام ضروری موجود است. هتل ساندراس دبی خوشامدگوی بچه ها در تمام رده های سنی است و طبق مقررات این هتل، افراد بالای 13 سال بزرگسال محسوب می شوند.

در هتل ساندراس این خدمات خانه داری رایگان است و با پرداخت هزینه می توانید از خدمات لاندری و خشک شویی بهره ببرید. از امکانات دیگر هتل می توان پارکینگ، آسانسور و دزدگیر را نام برد. پیشنهاد می کنیم از استعمال دخانیات در قسمت های مشترک خودداری نموده و برای این منظور به اتاق سیگار تشریف ببرید. گفتنی است فرودگاه بین المللی دبی در 6 کیلومتری هتل قرار گرفته است و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها

هتل ساندارس این دبی دارای 94 واحد اقامتی زیبا و راحت است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق استاندارد سینگل، اتاق استاندارد دوبل یا تویین، اتاق استاندارد تریپل، سوئیت، سوئیت سینگل و سوئیت اگزکیوتیو است. تمامی واحدهای اقامتی دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند.

از امکانات دیگر موجود در اتاق ها می توان به مینی بار، یخچال، چای ساز و میز اشاره نمود. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. گفتنی است بعضی از واحدهای اقامتی Sandras Inn Dubai دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می گردد.

امکانات تفریحی هتل

در اوقات فراغتتان می توانید در استخر روباز Sandras Inn Dubai شنا کنید. امکان انجام تمرینات ورزشی در باشگاه هتل برای مهمانان فراهم است. پس از گذراندن یک روز شلوغ، هیچ چیزی مثل یک ماساژ خوب خستگی را از تن دور نمی نماید. از امکانات دیگر این هتل می توان اسپا و سونا را نام برد.

رستوران هتل

با اقامت در هتل ساندراس این روزتان با صرف صبحانه ای لذیذ شروع خواهد شد. برای ناهار و شام می توانید از غذاهای حلال رستوران نوش جان کنید. ناگفته نماند Sandras Inn Dubai دارای خدمات روم سرویس 24 ساعته است و مهمانان عزیز می توانند در صورت تمایل غذایشان را در اتاق نوش جان نمایند. با توجه به موقعیت مکانی هتل ساندراس، رستوران ها و کافه های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای دبی هستند.

فاصله هتل ساندراس این دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا برج ساعت دیره: 3.2 کیلومتر

فاصله تا موزه دبی: 6.6 کیلومتر

فاصله تا دهکده دنیای دبی: 6.6 کیلومتر

فاصله تا برج خلیفه: 8.6 کیلومتر

فاصله تا آبنمای دبی: 8.8 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1503

به "هتل ساندراس این؛ اقامتگاهی 3 ستاره و میان رده در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ساندراس این؛ اقامتگاهی 3 ستاره و میان رده در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید