معرفی هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا، 5 ستاره شهر بلک

به گزارش بازی های فکری، هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا (Crystal Prestige Elite) یکی از مجلل ترین هتل های پنج ستاره این شهر ساحلی در کشور ترکیه است که در منطقه بلک شهر آنتالیا واقع شده و از میهمانان داخلی و خارجی این شهر در روزهای مختلف سال پذیرایی می نماید. هتل کریستال پرستیژ الیت یک ساحل اختصاصی هم دارد، مسافرانی که جهت گذراندن تعطیلات به خصوص در فصل تابستان راهی شهر آنتالیا شده اند در مدت اقامت در این هتل می توانند از امکانات ویژه این ساحل اختصاصی که در مجاورت دریای مدیترانه قرار گرفته برای شنا و سرگرمی با همسفران خود استفاده نمایند.

معرفی هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا، 5 ستاره شهر بلک

محوطه وسیع و باصفای هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا یا هتل آمارا سابق، برای پیاده روی و استراحت پس از شنا در دریا و یا تفریح در پارک آبی هتل فضای مجذوب کننده و چشم نوازی دارد و مسافران همراه با اعضا خانواده خود می توانند از آلاچیق های زیبایی که در محوطه هتل به صورت اختصاصی برپا شده برای استراحت در طول روز استفاده کنند. در ادامه قصد داریم شما را با خدمات و امکانات هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا (Crystal Prestige Elite) بیشتر آشنا کنیم، با این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران تا خاتمه همراه باشید.

مجذوب کنندهیت های اقامت در هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا - Crystal Prestige Elite

پرسنل حرفه ای و آموزش دیده هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا به چهار زبان ترکی استانبولی، انگلیسی، آلمانی و روسی مسلط هستند، نام این هتل قبلا آمارا بوده ولی با تغییر مدیریت هتل نام آن به هتل کریستال پرستیژ الیت تغییر نموده است. پذیرش مسافران در این هتل به صورت 24 ساعته انجام می گردد و امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت بی سیم در تمامی بخش های هتل به صورت رایگان فراهم شده است. دسترسی راحت به مرکز شهر و امکانات رفاهی متنوعی را می توان از دلایل اصلی محبوبیت و مجذوب کنندهیت های اقامت در هتل Crystal Prestige Elite در بین مسافران دانست.

این هتل پنج ستاره فضای ایده آلی برای اقامت در سفرهای خانوادگی دارد، میهمانانی که با کودک خردسال خود راهی شهر آنتالیا شده اند در زمان اقامت در هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا (Crystal Prestige Elite) می توانند برای تفریح و تفریح بچه ها خود را به پارک آبی هتل ببرند و یا آنها را به مرکز نگهداری بچه ها در هتل بسپارند و با خیال آسوده از امکانات تفریحی این هتل در ساحل استفاده کنند. مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ، حمام ترکی، استخر روباز، پارک آبی، صندوق امانات و لاندری از جمله امکانات و خدمات رفاهی موجود در این هتل پنج ستاره است.

معرفی اتاق های هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا - Crystal Prestige Elite

هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا یکی از مشهورترین و قدیمی ترین هتل های پنج ستاره این شهر می باشد، تقاضا برای اقامت در اتاق های شیک و مجهز این هتل پنج ستاره همیشه زیاد است و اغلب مسافران از امکانات رفاهی عمومی و اختصاصی که در اتاق های این هتل برای مسافران فراهم شده همیشه راضی و شاد هستند. این هتل در حال حاضر بیش از 100 اتاق و سوئیت برای اقامت مسافران دارد و میهمانان براساس خدمات مورد احتیاج و تعداد همسفران خود می توانند اتاق مناسب را برای اقامت در این هتل رزرو کنند.

طراحی شیک و فضای دلباز اولین نکته ای است که باید در زمان معرفی اتاق های هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا (Crystal Prestige Elite) به آن اشاره کنیم، طراحی اتاق های این هتل پنج ستاره به سبک مدرن صورت گرفته و هر آنچه که مسافران برای یک اقامت راحت و دلچسب به آن احتیاج دارند را در این هتل فراهم نموده اند. منظره پنجره بعضی از اتاق های این هتل مشرف به دریای مدیترانه است و مسافران در مدت استراحت در اتاق خود می توانند با بازکردن پنجره از دیدن منظره دریا و هوای مطبوع شهر آنتالیا لذت ببرند. حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت وای فای رایگان، صندوق امانات، تلویزیون و یخچال از جمله امکانات موجود در اتاق های این هتل است.

انواع اتاق های هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا - Crystal Prestige Elite

در حال حاضر این هتل شیک و مجلل 5 مدل اتاق با ظرفیت و خدمات متنوع برای اقامت راحت میهمانان خود دارد و مسافران باید اتاق های این هتل را بر حسب تعداد همسفران خود رزرو کنند. اقامت در تمامی اتاق های این هتل پنج ستاره و مجلل همراه با صبحانه به مسافران ارائه می گردد تا میهمانان روز خود را پر انرژی شروع کنند، بعلاوه تمامی اتاق های هتل کریستال پرستیژ الیت به صورت روزانه با درخواست مسافران نظافت می گردد. در ادامه قصد داریم انواع اتاق های هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا (Crystal Prestige Elite)را با جزئیات به شما معرفی کنیم.

اتاق استاندارد دو نفره

مساحت این اتاق ها حدود 34 متر مربع است و منظره این اتاق ها مشرف به منظره باغ هتل می باشد. این اتاق ها برای اقامت دو نفر میهمان بزرگسال تجهیز شده و اضافه کردن سرویس برای نفر اضافی در این اتاق ها امکان پذیر نیست. آنها به دو صورت دبل و توئین به مسافران ارائه می گردد و برای استراحت مهمانان در این اتاق ها یک تخت دبل و یا دو تخت تک نفره قرار داده اند. همچین این واحدها بالکن اختصاصی هم دارد و مسافران برای دیدنی منظره باغ هتل می توانند از میز و صندلی موجود در بالکن استفاده می کنند.

اتاق استاندارد دو نفره با منظره دریا

اتاق های استاندارد این هتل به دو صورت دبل و توئین به مسافران ارائه می گردد، این اتاق ها مساحتی در حدود 34 متر مربع دارد. منظره این واحدها مشرف به منظره دریا است و مسافران هتل در مدت اقامت از بالکن اتاق خود می توانند این منظره را دیدن کنند. در این اتاق ها برای استراحت مسافران یک تخت دبل و یا دو تخت تک نفره مهیا نموده اند و اضافه کردن سرویس برای نفر اضافی در این اتاق ها امکان پذیر نیست.

اتاق استاندارد خانوادگی

اتاق استاندارد خانوادگی این هتل پنج ستاره برای اقامت در سفرهای چهار نفره به شهر آنتالیا تجهیز شده است، طراحی داخلی این اتاق ها به صورت دوبلکس می باشد و اتاق مساحتی در حدود 50 متر مربع دارد. در این اتاق ها برای استراحت مهمانان یک تخت دبل و دو تخت تک نفره مهیا نموده اند. سرویس بهداشتی و حمام این واحدها به صورت مشترک در طبقه اول اتاق قرار گرفته است و مسافران برای دیدن منظره باغ هتل می توانند وارد بالکن اتاق خود شوند.

اتاق استاندارد خانوادگی در مجاورت استخر

این اتاق ها در کنار استخر روباز هتل به صورت اختصاصی طراحی شده و مسافران برای ورود به این اتاق ها باید از پله های کنار استخر بالا بروند تا وارد اتاق خود شوند. مساحت این واحدها حدود 40 متر مربع است و برای استراحت مسافران در این اتاق ها یک تخت دبل کینگ قرار داده اند. این واحدها ظرفیت پذیرایی از حداکثر دو میهمانان بزرگسال به همراه دو کودک خردسال را دارد و اضافه کردن سرویس برای نفر اضافی در این اتاق ها مقدور نیست.

اتاق خانوادگی

اتاق های خانوادگی هتل کریستال پرستیژ الیت برای اقامت دو خانواده در زمان سفر به آنتالیا مناسب است، این اتاق ها متراژی در حدود 50 متر مربع دارد و به صورت دوبلکس طراحی شده است. در این واحدها که برای اقامت در سفرهای خانوادگی تجهیز شده است، یک تخت دبل در طبقه بالا و دو تخت تک نفره برای استراحت مسافران در طبقه همکف قرار داده اند، اضافه کردن سرویس در این اتاق ها هم امکان پذیر نیست. این اتاق ها بالکن اختصاصی هم دارد و مسافران می توانند منظره محوطه باصفا هتل را از این بالکن دیدن کنند.

رستوران هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا - Crystal Prestige Elite

رستوران هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا (Crystal Prestige Elite) برترین مکان برای نوش جان کردن غذایی لذیذ و تازه در فضایی مجهز و مدرن است. این هتل پنج ستاره در حال حاضر فقط یک رستوران اختصاصی برای پذیرایی از میهمانان خود دارد، این رستوران بزرگ و مجهز به سبک مدرن و با برترین امکانات برای میزبانی از مسافران ارجمند هتل طراحی شده است و مسافران برای صرف هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام می توانند همه روزه به رستوران هتل کریستال پرستیژ الیت مراجعه کنند و غذای مورد علاقه خود را از منو سفارش دهند.

تنوع غذاهای موجود در منو این رستوران زیاد است و مسافران براساس ذائقه خود می توانند انواع غذاهای ترکی، عربی، مدیترانه ای و بین المللی را سفارش دهند و در فضای خانوادگی و کاملا صمیمی رستوران این هتل با گوش سپردن به موسیقی زنده نوش جان کنند. اجرای موسیقی زنده فقط در زمان سرو وعده شام انجام می گردد و در ساعت های دیگر روز فقط موسیقی بی کلام در رستوران هتل برای تلطیف فضا در هنگام صرف غذا پخش می گردد. مواد اولیه برای تهیه غذا بخصوص برای غذاهای دریایی به صورت روزانه تهیه می گردد تا مسافران غذایی لذیذ و سالم را در زمان اقامت در این هتل نوش جان کنند.

کافه و اسنک بار هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا - Crystal Prestige Elite

در هتل پنج ستاره کریستال پرستیژ الیت آنتالیا (Crystal Prestige Elite) مسافران پس از آب تنی در استخر و یا تفریح در ساحل می توانند برای نوشیدن یک لیوان آبمیوه طبیعی خنک و یا نوش جان کردن یک میان وعده لذیذ به کافه و اسنک بار هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا (Crystal Prestige Elite) بروند و از منو نوشیدنی و میان وعده مورد نظر خود را سفارش داده و در فضای دلپذیر و آرامش بخش کافه هتل نوش جان کنند. بعلاوه امکان سرو انواع نوشیدنی در کنار استخر و پارک آبی هتل امکان پذیر است، میهمانان هتل در زمان استراحت در کنار استخر هم می توانند نوشیدنی خود را میل کنند.

برای نوش جان کردن انواع باقلوا ترکی هم احتیاجی به خروج از هتل کریستال پرستیژ الیت نیست و مسافران از منو کافه این هتل می توانند انواع باقلواها و دسرهای ترکی را سفارش دهند و در کنار همسفران خود با یک فنجان قهوه ترک نوش جان کنند. انواع دسرها و باقلواها در کافه این هتل با دستور پخت اختصاصی سرآشپز تهیه می گردد و از مواد اولیه درجه در تهیه این دسرها استفاده می کنند تا کام مسافران هتل شیرین گردد.

امکانات آبی هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا - Crystal Prestige Elite

آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای ساحلی کشور ترکیه است و اغلب گردشگران برای گذراندن تعطیلات تابستانی خود در مجاورت سواحل زیبا و نیلگون مدیترانه به این شهر سفر می کنند، اغلب سواحل شهر آنتالیا در کشور ترکیه در زمان تعطیلات تابستانی و یا سایر روزهای گرم سال شلوغ و مملو از جمعیت است، به همین علت اغلب مسافران هتل ترجیح می دهند برای تفریح از امکانات آبی هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا (Crystal Prestige Elite) در مدت اقامت همراه با خانواده استفاده کنند. این هتل پنج ستاره یک ساحل اختصاصی و مجهز هم برای میهمانان خود تدارک دیده و مسافران در مدت اقامت با یک دقیقه پیاده روی از ساختمان هتل می توانند خود را به این ساحل اختصاصی برسانند.

بعلاوه تنوع امکانات آبی در هتل کریستال پرستیژ الیت برای بچه ها هم زیاد است، در این هتل برای بچه ها خردسال استخر اختصاصی و پارک آبی هم مهیا شده تا آنها هم از این سفر با خاطره ای خوش به خانه بازگردند. هتل در حال حاضر دو استخر روباز بزرگ هم برای مهمانان خود دارد و دور تا دور این استخرها هم آلاچیق ها و صندلی های مخصوص برای آفتاب گرفتن تعبیه نموده اند. مسافران برای برطرف گرفتگی های عضلانی هم می توانند از خدمات حمام ترکی، سونا و جکوزی هتل استفاده کنند.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا - Crystal Prestige Elite

ماساژ یکی از برترین راهکارها برای درمان گرفتگی های عضلانی ناشی از خستگی سفر است و مسافران هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا (Crystal Prestige Elite) در مدت اقامت در این هتل پنج ستاره می توانند برای استفاده از خدمات ماساژ به مرکز اسپا و سلامتی این هتل پنج ستاره بروند و از انواع ماساژها در این سالن شیک و مجهز بهره مند شوند.

در مرکز اسپا این هتل انواع ماساژ ها با تکنیک های مختلف به وسیله کادر مجرب و کاملا حرفه ای بخش ماساژ با آرامش و دقت انجام می گردد. امکانات تفریحی و ورزشی هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا (Crystal Prestige Elite) را شاید در کمتر هتل پنج ستاره ای بتوانید در کنار هم ببینید. مسافرانی که برنامه ورزشی خود را در طول سفر هم دنبال می کنند، باید بدانند که در این هتل پنج ستاره یک سالن بدنسازی مجهز هم با فضا بزرگ فراهم شده تا میهمانان به تناسب اندام خود در سفر هم رسیدگی کنند. بعلاوه برای تفریح مهمانان در هتل کریستال پرستیژ الیت امکاناتی از قبیل سالن بیلیارد و زمین تنیس هم تدارک دیده اند تا میهمانان اوقات فراغت خود را با ورزش در کنار همسفران خود بگذرانند.

امکانات عمومی هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا - Crystal Prestige Elite

مسافرانی که برای کار و تجارت به شهر آنتالیا سفر نموده اند در مدت اقامت در هتل کریستال پرستیژ الیت می توانند برای جلسات کاری و مراسم های مختلف خود از امکانات عمومی هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا (Crystal Prestige Elite) استفاده کنند. امکاناتی از قبیل فکس، پرینتر، دستگاه کپی در این هتل در دسترس مسافران قرار گرفته است و میهمانان در مدت اقامت برای برگزاری جلسات کاری خود می توانند از مرکز تجاری هتل که مجهز به امکاناتی از قبیل ویدئو پروژکتور، میکروفون بی سیم، اینترنت پرسرعت، لوازم صوتی و تصویری است هم با هماهنگی قبلی با کادر هتل در ساعت مشخصی استفاده کنند.

بعلاوه در این هتل پنج ستاره جهت رفاه حال مسافران خدمات شستشو و اتوکشی لباس های مسافران هم با درخواست میهمانان انجام می گردد، لاندری هتل در ساعت های مختلف روز لباس های مسافران را از اتاق آنها تحویل گرفته و پس از شستشو و اتوکشی، لباس ها را تمیز و آراسته به دست مسافران می رساند. میهمانان هتل برای استفاده از خدمات لاندری باید به صورت جداگانه هزینه پرداخت کنند. ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است، بعلاوه کشیدن سیگار در فضاهای عمومی هتل مجاز نیست و مسافران فقط در اتاق های مخصوص اجازه استعمال دخانیات را در این هتل دارند.

موقعیت مکانی هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا - Crystal Prestige Elite

هتل Crystal Prestige Elite یکی از مشهورترین هتل های پنج ستاره این شهر است که در منطقه بلک واقع شده و با ساحل فقط چند قدم فاصله دارد. مسافران این هتل پس از تفریح و استفاده از امکانات متنوع هتل تمایل دارند برای گردش به منطقه ها مختلف شهر آنتالیا بروند و از جاذبه های طبیعی و تاریخی این شهر بازدید کنند. موقعیت مکانی هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا (Crystal Prestige Elite) یکی دیگر از دلایل گردشگران برای اقامت در این هتل می باشد، مسافران از این هتل دسترسی راحتی به مراکز خرید، جاذبه های گردشگری و سواحل زیبای شهر آنتالیا دارند.

مسافران این هتل با 20 دقیقه رانندگی می توانند خود را به مرکز شهر برسانند و از مراکز خرید معروف شهر آنتالیا همانند مرکز خرید میگروس و دپو سوغاتی بخرند. بعلاوه تئاتر رومی اودئون و پرگار باستانی جز معروفترین بناهای تاریخی شهر ساحلی آنتالیا است که فقط 10 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. برای مسافرانی که با خودرو شخصی به شهر آنتالیا سفر نموده اند هم در این هتل پنج ستاره پارکینگ اختصاصی تعبیه شده و مسافران برای توقف خودرو خود می توانند از فضا امن این پارکینگ به صورت رایگان استفاده کنند.

جمع بندی معرفی هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا، 5 ستاره شهر بلک

هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا (Crystal Prestige Elite) یکی از برترین و با سابقه ترین هتل های پنج ستاره و مجلل شهر این شهر ساحلی است که معماری خاص و امکانات متنوع این هتل در کنار موقعیت مکانی آن باعث شده بسیاری از گردشگران خارجی شهر آنتالیا این هتل مجلل و لوکس را برای اقامت در سفرهای تفریحی و کاری خود انتخاب کنند.

این هتل مجهز گزینه مناسبی برای اقامت در سفرهای خانوادگی محسوب می گردد و امکانات رفاهی و تفریحی همانند استخرهای روباز، پارک آبی، ساحل اختصاصی، سالن ورزش، مرکز سلامتی و اسپا، رستوران و لاندری هم در این هتل برای مسافران فراهم شده تا اقامت دلچسب و به یادماندنی را در هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا تجربه کنند. برای سفر هوایی به شهر زیبای آنتالیا در کشور ترکیه می توانید به قسمت خرید بلیط هواپیما سایت خبرنگاران مراجعه نمایید و فقط با چند کلیک ساده در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشتید بلیط پرواز و رزرو هتل مورد نظر خود در این شهر را برای سفری دلپذیر به آنتالیا انجام دهید، بعلاوه خرید تور آنتالیا هم به صورت 24 ساعته و کاملا آنلاین به وسیله سایت خبرنگاران امکان پذیر است.

1. آیا هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا (Crystal Prestige Elite) برای اقامت در سفرهای خانوادگی مناسب است؟

بله، هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا برترین مکان برای اقامت در سفرهای خانوادگی است، در این هتل امکانات متنوعی برای اقامت راحت و تفریح همه سنین فراهم نموده اند.

2. هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا (Crystal Prestige Elite) با منطقه ساحلی کمر شهر آنتالیا چقدر فاصله دارد؟

مسافران هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا (Crystal Prestige Elite) می توانند با استفاده از تاکسی در کمتر از ده دقیقه خود را به ساحل اختصاصی کمر برسانند، این ساحل فقط 6 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

3. هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا (Crystal Prestige Elite) چند رستوران دارد؟

هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا (Crystal Prestige Elite) فقط یک رستوران اختصاصی برای پذیرایی از مسافران هتل با انواع غذاهای ترکی و بین المللی دارد که به وسیله کادر بسیار مجرب هتل و یکی از برترین سرآشپزهای کشور ترکیه اداره می گردد.

4. آیا هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا (Crystal Prestige Elite) استخر اختصاصی دارد؟

بله، هتل پنج ستاره کریستال پرستیژ الیت آنتالیا (Crystal Prestige Elite) دو استخر روباز، حمام ترکی، پارک آبی، سونا و جکوزی اختصاصی برای استفاده میهمانان خود دارد.

5. هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا (Crystal Prestige Elite) با فرودگاه چقدر فاصله دارد؟

هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا با فرودگاه بین المللی آنتالیا حدود 51 کیلومتر فاصله دارد، میهمانان با شاتل فرودگاهی این هتل می توانند در کمتر از یک ساعت خود را به فرودگاه برسانند.

6. آیا هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا (Crystal Prestige Elite) پارکینگ اختصاصی برای توقف خودروهای مسافران دارد؟

بله، کریستال پرستیژ الیت آنتالیا برای مهمانانی که با خودرو شخصی به این شهر سفر نموده اند، پارکینگ اختصاصی غیر مسقف دارد و میهمانان هتل به صورت رایگان می توانند از این پارکینگ استفاده کنند.

7. آیا خرید بلیط هواپیما به مقصد آنتالیا از سایت خبرنگاران امکان پذیر است؟

بله، شما می توانید بلیط پرواز و یا تور تفریحی خود به مقصد شهرهای مختلف کشور ترکیه همانند آنتالیا را بدون محدودیت زمانی و به صورت 24 ساعته از سایت خبرنگاران بخرید و راهی این شهر زیبا و ساحلی در کشور ترکیه شوید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1403 بروزرسانی: 11 شهریور 1403 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1647

به "معرفی هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا، 5 ستاره شهر بلک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا، 5 ستاره شهر بلک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید