نسل بعدی گوشی تاشو موتورولا ریزر با نمایشگر بیرونی بزرگ تری عرضه می گردد

به گزارش بازی های فکری، به نظر می رسد نسل نو گوشی های تاشو عمودی از نمایشگر بیرونی بزرگی نسبت به نسل قبلی بهره می برند. مدتی قبل یکی از افشاگران مشهور به نام Ice Universe گفت که گلکسی زد فلیپ 5 از نمایشگر بیرونی بزرگ تری استفاده می نماید. زد فلیپ 4 از نمایشگر بیرونی 1.9 اینچی بهره می برد ولی میزان نمایشگر بیرونی نسل بعدی بزرگ تر 3.2 اینچ خواهد بود. از سوی دیگر بر اساس رندرهای فاش شده از نسل نو موتورولا ریزر، میزان نمایشگر بیرونی این گوشی هم به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

نسل بعدی گوشی تاشو موتورولا ریزر با نمایشگر بیرونی بزرگ تری عرضه می گردد

همانطور که می توانید ببینید، تقریبا تمام فضای نیمی از پنل پشتی گوشی موتورولا ریزر به وسیله نمایشگر پوشانده شده است. با وجود اینکه میزان دقیق این نمایشگر ذکر نشده، ولی بدون شک نسبت به نمایشگر 2.7 اینچی مدل 2022 بسیار بزرگ تر است. در یکی از این رندرها، می توانیم ببینیم رابط کاربری در این نمایشگر چگونه ارائه می گردد. طبیعتا زمانی که نمایشگر بیرونی بزرگ تر باشد، کاربران بدون احتیاج به باز کردن گوشی می توانند کارهای بیشتر را انجام دهند.

در همین زمینه برای یادآوری باید بگوییم که اولین آیفون با نمایشگر 3.5 اینچی راهی بازار شد. این یعنی به زودی شاهد گوشی های تاشویی خواهیم بود که نمایشگر بیرونی آن ها از نمایشگر اصلی گوشی های هوشمند اولیه بزرگ تر خواهد بود. در چند سال اخیر استقبال از گوشی های تاشو به طور آهسته و پیوسته افزایش یافته ولی این گوشی ها هنوز نتوانسته اند به طور گسترده مورد استقبال قرار بگیرند. باید ببینیم آیا افزایش رقابت بر سر این گوشی ها در سال 2023 منجر به کاهش قیمت و افزایش استقبال از آن ها می گردد یا نه.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

20,999,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

18,899,000

تومان

خرید گوشی از خبرنگاران

مشاهده همه

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1538

به "نسل بعدی گوشی تاشو موتورولا ریزر با نمایشگر بیرونی بزرگ تری عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل بعدی گوشی تاشو موتورولا ریزر با نمایشگر بیرونی بزرگ تری عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید