ناگفته های بازیگر نقش شمر از مختارنامه تا سلمان فارسی

به گزارش بازی های فکری، محمد فیلی بازیگری است که نقش های شمر سریال مختارنامه را بازی نموده ناگفته های ایفای نقش شمر را بازگو می نماید.

ناگفته های بازیگر نقش شمر از مختارنامه تا سلمان فارسی

محمد فیلی بازیگری است که تا به حال نقش های زیادی را بازی نموده است . بازی خاطره انگیز او در سریال روزی روزگاری همچنان در فکر مردم به جای مانده است اما با گذشت زمان و نقش های متفاوت به سراغ بازی در نقش شمر در سریال مختارنامه رفت . نقشی که مطمئن بود نگاه مثبت مخاطب را در پی نخواهد داشت با این حال کوشش کرد شخصت منفور شمر را برای تماشاگران نشان دهد و توانست به خوبی از پس آن بر بیاید .

محمد فیلی درباره بازپخش سریال مختارنامه گفت : کاش تلویزیون بیشتر سرمایه گذاری می کرد و سریال های بیش تری ساخته می شد، نمی گوییم مردم بدشان می آید بلکه خیلی از مخاطبان شاید هنوز هم سریال ندیده اند . هرسال تکرار مختارنامه مخاطب دارد و مردم که من را می بینند می گویند ما تکرار را نگاه می کنیم .

او ادامه داد : برای کار سریال مختارنامه زحمات زیادی کشیده شده است من با تکرار آن مخالف نیستم اما هر سال پخش نگردد و هر چند سال یک بار پخش گردد .

فیلی درباره حضور در نقش شمر سریال مختارنامه گفت : علی رغم میل باطنی ام نقش شمر را بازی کردم،چراکه نقش پلید و بدی است . این قرعه به نام من خورد و نقش شمر را در سریال مختارنامه بازی کنم .

به گفته این بازیکر، شاید ابتدا با اکراه سمت نقش رفتم و به آن نزدیک شدم . اما در ادامه تمام کوشش خودم را انجام دادم تا نقش برای مخاطب باورپذیر باشد .

فیلی می گوید : می دانستم که بازخورد بدی بین مردم و مخاطبان سریال خواهد داشت،نقش را طوری بازی کردم که مورد پسند نهاده شد . مردم می دانند که من بازیگر هستم و نقش شمر را بازی کردم . از روز قبل کار من اتود می زدم و کار می کردم . تست اولیه گریم شمر بیش از یک روز زمان برد تا به گریم نهایی برسیم . آقای مسعود ولد بیگی را خدا رحمت کند که کار گریم را انجام دادم،من در کارهایی همانند روزی روزگاری و فیلم سینمایی روز شیطان با این عزیز همکاری داشتم وکار گریم را انجام دادند،هر کاری برای من انجام دادند ماندگار شد مثل همین نقش شمر در سریال مختارنامه .

ا و درباره همکاری مجدد با داود میرباقری در سلمان فارسی شرح داد : بله برای سریال سلمان فارسی پیشنهاد دادند و کار آقای میرباقری سنگین و زمان زیادی را می طلبد . قرار است در بخش ایرانیان من حضور داشته باشم .

خبرنگاران فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 مرداد 1401 بروزرسانی: 16 مرداد 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1439

به "ناگفته های بازیگر نقش شمر از مختارنامه تا سلمان فارسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگفته های بازیگر نقش شمر از مختارنامه تا سلمان فارسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید