سریال های ماه رمضان راچه ساعتی ببینیم؟

به گزارش بازی های فکری، برنامه پخش سریال های ماه مبارک رمضان سال جاری چیده شده اما همچنان تکلیف شبکه یک برای پخش زیرخاکی یا جایگزین آن تعیین نیست.

سریال های ماه رمضان راچه ساعتی ببینیم؟

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، سریال های ماه رمضان سال جاری با شروع ماه مبارک در کنداکتور شبکه های مختلف قرار می گیرند.

سال جاری نیز چهار شبکه اصلی تلویزیون برای روزه داران و در لحظات پس از افطار، مجموعه های نمایشی متنوعی را تدارک دیده اند تا در ساعات مختلف و به ترتیب زمانی روی آنتن بروند.

سرباز؛ 20:45

شبکه سه سیما بعد از بلاتکلیفی و نرسیدن گزینه اصلی سریال ماه رمضانی خود یعنی می جان، دست روی سریال 50 قسمتی سرباز گذاشت تا مجموعه هادی مقدم دوست را بعد از حدود دو سال ضبط و فراوری در دستور پخش بگذارد.

این سریال حکایت سرباز وظیفه ای به نام یحیی، همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی اش است و در خلاصه داستان آن آمده است: در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشینکوی سربازان و رندانم چو شمع...

آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، پدرام شریفی، رویا تیموریان، نیما شعبان نژاد، سیاوش خیرابی، علی عامل هاشمی، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، گلوریا هاردی، افسانه کمالی، جواد خواجوی، فرحناز منافی ظاهر، کاوه آهنگر و … از بازیگران آن هستند.

این سریال با صدای محمد معتمدی در تیتراژ آن و به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی قرار است در لحظاتی پس از افطار ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه سیما برود.

بچه مهندس 3؛ 21:30

فصل سوم از سریال بچه مهندس ساخته علی غفاری پس از وقفه ای نسبت به پخش دو فصل قبلی، اینبار در 40 قسمت میزبان مخاطبان شبکه دو سیما در ایام رمضان خواهد بود.

تهیه کننده این مجموعه همچنان برعهده سعید سعدی است که فعلا مراحل فنی خود آن را دنبال می نماید تا به موقع به آنتن برسد. فصل سوم بچه مهندس ادامه فصل های قبلی است و روایت زندگی جواد جوادی را در بازه زمانی کنونی روایت می نماید.

در فصل اول به دوران کودکی او پرداخته شد و دوران نوجوانی اش در فصل دوم به تصویر درآمد. در بچه مهندس 3 او جوان مخترع 24 ساله و دانشجو است و همچنان هم در پی هویت و پدر و مادرش می گردد.

در فصل سوم سریال که تیتراژش را احسان خواجه امیری خواهد خواند، در کنار روزبه حصاری بازیگر جوادی و شخصیت اصلی داستان، فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری به عنوان بازیگران جدید حضور دارند.

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فاز یک و هم در فاز دو ایفای نقش نموده اند.

بچه مهندس 3 را هر شب ساعت 21:30 از شبکه دو سیما به تماشا بنشینید.

سریالی در اما و اگر؛ 22:15

شبکه یک سیما بعد از دو سریال پرمخاطب پایتخت 6 و نون.خ 2 در پی سریالی می گشت که بتواند همچنان جذب مخاطب کند. بنابراین کنداکتور ماه رمضان را به جلیل سامان با سریال طنز زیرخاکی سپرد.

این سریال که از بازیگرانی مثل پژمان جمشیدی، ژاله صامتی و هادی حجازی فر بهره برده است در همین دو سه روز اخیر به واسطه حضور بازیگر آن یعنی گوهر خیراندیش در آمریکا و یک سری اتفاقات دیگر، به حاشیه رفت تا جایی که حتی شنیده ها خبر از احتمال حذف آن از جدول ماه رمضان می دهند.

حواشی پیش آمده از سوی بازیگر خانم سریال حتی مورد انتقاد و اعتراض شدید کارگردان و تهیه کننده آن نیز واقع شده است. با این حال تصمیم قطعی برای بودن یا نبودن زیرخاکی روی آنتن شبکه یک محل تردید است.

هرچند سامان در تبادل نظر با خبرگزاری خبرنگاران گفت؛ هنوز اتفاقی نیفتاده است با این حال باید امروز منتظر خبر و اعلام رسمی از سوی تلویزیون درباره پخش یا جایگزینی این سریال بود. سریالی که قرار است ساعت 22:15 به پخش برسد.

پدر پسری؛ 23

پدر پسری آخرین سریال شبانه جدول ماه رمضان سیماست که روی آنتن شبکه پنج می رود. این سریال طنز 40 قسمتی همچنان به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه کنندگی رضا جودی جلوی دوربین تصویربرداری است.

این سریال اقتباسی از کتاب آخرین نشان مردی به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک پخش می گردد. مهران رجبی، عزت الله مهرآوران، مریم سرمدی، افشین سنگ چاپ، محمدجواد جعفرپور، کتایون بختیاری و یدالله شادمانی در پدر پسری بازی نموده اند.

این سریال ساعت 23 هر شب روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد رفت.

انتهای پیغام /4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 314

به "سریال های ماه رمضان راچه ساعتی ببینیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال های ماه رمضان راچه ساعتی ببینیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید