آرزوی ویژه ثریا قاسمی برای سال جدید!

به گزارش بازی های فکری، برنا/ ثریا قاسمی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که در سال 1349 با حضور در مقابل دوربین ناصر تقوایی در فیلم سینمایی آرامش در حضور دیگران برای اولین بار بازی در مقابل دوربین را تجربه کرد و خیلی زود خود را به عنوان یک بازیگر توانمند در سینما و تلویزیون ایران معرفی کرد.

آرزوی ویژه ثریا قاسمی برای سال جدید!

ثریا قاسمی تا امروز در بیش از 50 فیلم سینمایی و سریال ایفای نقش نموده است که مجموعه های تلویزیونی در پناه تو، پس از باران، شب دهم، او یک فرشته بود، نابرده رنج و کلاه پهلوی و فیلم های سینمایی خواستگاری، شام آخر، محاکمه، دعوت، ویلایی ها اشاره نمود.

ثریا قاسمی در سال 1379 برای بازی در فیلم سینمایی مارال پیروز به کسب جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد. او شانزده سال بعد برای بازی در فیلم سینمایی ویلایی ها پیروز شد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از آن خود کند.

ثریا قاسمی شاید دیگر مثل گذشته بازیگری پرکار نباشد اما قطعاً همچنان جزو برترین بازیگران زن سینمای ایران است. او در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، درباره شرایط این روزهای سینمای ایران که با شیوع ویروس کرونا به تعطیلی منجر شده، گفت: در طول این سال ها که من به عنوان بازیگر در سینمای ایران فعالیت می کنم همواره مسائل و مسائل بسیاری وجود داشته که سینمای ایران با قدرت از این مسائل عبور نموده و به حیات خود ادامه داده است.

ویلایی ها و شب دهم روی آنتن تلویزیون

قاسمی گفت: این مسائل بالاخره به خاتمه می رسد و امیدوارم این اتفاق زودتر از هر زمان دیگری رخ دهد. من به عنوان یک بازیگر و یک نفر از مردم ایران همان انتظاری را از مسئولان کشور دارم که همه دارند و امیدوارم مسئولان با مسائل این روزهای مردم آشنایی داشته و برای رسیدگی به حل مسائل اقدام نمایند. به هر حال جایگاهی که امروز مسئولان کشور دارند برای انجام چنین کارهایی است.

او اضافه کرد: نباید با پیغام های غلط در فضای مجازی یا برنامه های مختلف روحیه و امید مردم را از بین برد، من می دانم و مطمئن هستم همانطور که مردم ایران همواره مسائل را با قدرت پشت سر گذاشتند باز هم این کار را انجام می دهند و نشاط قطعاً به جامعه بازمی شود. همواره مسائل وجود دارد و ما باید آمادگی مقابله با آنها را داشته باشیم. این مهم درباره سینما نیز صدق می نماید.

بازیگر مجموعه تلویزیونی برگی از زندگی در خاتمه گفت: همه مردم ناظر اتفاقات هستند و با مسائل آشنایی دارند، احتیاج نیست که من دوباره مسائل را تکرار کنم. من به جز امید به آینده و نزدیک شدن به آرزوها برای جوانان کشورم هیچ آرزوی دیگری ندارم، آرزوی من بازگشت امید در دل جوانان کشور است.

منبع: همگردی
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 225

به "آرزوی ویژه ثریا قاسمی برای سال جدید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرزوی ویژه ثریا قاسمی برای سال جدید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید