موبایل ها آژانس مسافرتی شده اند!

به گزارش بازی های فکری، خبرنگاران/خوزستان رئیس انجمن آژانس های هواپیمایی خوزستان گفت: امروز موبایل ها آژانس مسافرتی شده اند و مردم برای برطرف نیازهای سفر خود از گوشی های همراه استفاده می نمایند و این مسأله باعث شده تا آژانس های مسافرتی در حال ورشکستگی باشند.

موبایل ها آژانس مسافرتی شده اند!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات قیمت ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

امید خوانساری در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: 170 دفتر هواپیمایی دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشور در خوزستان با توجه به بحث اینترنت و گسترش فروش های اینترنتی در بازار، در حال ورشکستگی و تعطیلی هستند یا خود را کوچک نموده و با نیروی کار بسیار کمی فعالیت می نمایند.

وی اضافه نمود: دفاتری که در گذشته با 10 تا 15 نفر به فعالیت می پرداختند اکنون به دلیل گسترش فروش های اینترنتی با 2 تا 3 نفر فعالیت می نمایند و بسیاری از دفاتر نیز در حال ورشکستگی و تعطیلی هستند.

خوانساری توضیح داد: یکی دیگر از مسائل دفاتر و آژانس های مسافرتی آن است سازمان هواپیمایی کشوری دست از صدور مجوز برای احداث دفاتر جدید برنمی دارد و به هر تقاضایی که در این زمینه باشد پاسخ مثبت می دهد علی رغم آنکه این صنعت در حال ورشکستگی است.

وی گفت: شرکت های هواپیمایی که پروازهای خود را به صورت چارتر در اختیار افرادی خاص قرار می دهند و برخلاف قوانین چارتر عمل می نمایند، مسائلی را برای دفاتر هواپیمایی و آژانس های مسافرتی به وجود آورده اند که باید به این مسأله نیز توجه گردد.

خوانساری مطرح نمود: سازمان هواپیمایی کشور علی رغم آنکه می تواند با این نوع چارترنماینده ها برخورد کند اما هیچگونه اقدامی در این زمینه انجام نمی دهد.

وی با بیان این که نمی توان جلوی تکنولوژی را گرفت، گفت: مردم به دنبال صرفه جویی در وقت و هزینه های خود هستند و به این دلیل استقبال آن ها از فروش های اینترنتی افزایش پیدا نموده است و در این زمینه آژانس های هواپیمایی و مسافرتی باید برای حل این مشکل و برون رفت از شرایط کنونی به سمت تورگردانی و فروش تور بروند.

خوانساری اظهار داشت: در خوزستان ظرفیت های فراوان در بحث گردشگری وجود دارد که آژانس های مسافرتی می توانند از این ظرفیت استفاده نمایند و با برنامه های تورگردانی برای حل مسائل خود کوشش نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 91

به "موبایل ها آژانس مسافرتی شده اند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موبایل ها آژانس مسافرتی شده اند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید