برترین زمان خرید بلیط هواپیما در پرواز های داخلی

به گزارش بازی های فکری، دوره انتظار خرید بلیط هواپیما ممکن است به یک ماه برسد. حداقل در پرواز تهران- مشهد که جزو مسیر های پرطرفدار هوایی به شمار می رود هر وقت تصمیم بگیرید نمی توانید راهی سفر شوید. در مسیر هایی مثل تهران- بندرعباس که تعداد پرواز ها زیاد است برای خرید بلیط هواپیما باید یک هفته زودتر اقدام کرد.

برترین زمان خرید بلیط هواپیما در پرواز های داخلی

به گزارش خبرنگاران؛ افزایش زمان انتظار خرید بلیط هواپیما کسی که باید راهی سفر فوری گردد را ناامید می نماید، اما حرفه ای ها و آن هایی که با وجود بالا بودن قیمت بلیط هواپیما اصرار دارند همچنان مشتری حمل ونقل هوایی باقی بمانند، متوجه شده اند باید به برنامه ریزی سفر روی بیاورند. برای این کار کافی است با توجه به حجم تقاضا در مسیر مورد نظرتان، زمان طلایی سرزدن به سایت های آنلاین یا شرکت های هواپیمایی و خرید بلیط را پیدا کنید تا دست خالی از شکار برنگردید.

خرید بلیت هواپیما تهران- مشهد؛ حدود یک ماه

بلیط هواپیما از تهران به مشهد حداقل تا سه شنبه 17 مرداد ماه کمیاب است. اگر آنقدر ها عجله نداشته باشید و بتوانید تا تاریخ معین شده صبر کنید باید دست کم یک میلیون و 314 هزار تومن برای خرید بلیط هزینه بپردازید. دومین تاریخی که می توان روی پیدا کردن بلیط سفر هوایی به مشهد حساب باز کرد، پنجشنبه 19 مرداد است. قیمت بلیط پرواز تهران- مشهد در آن روز از دو میلیون و 98 هزار تومان آغاز می گردد.

شانس خرید بلیط هواپیما از مبدا مشهد به سمت تهران، بیشتر است. مثلا صبح روز شنبه 17 تیرماه با پرداخت حداقل یک میلیون و 314 هزار و 800 تومان، می توانستید برای تاریخ آدینه 23 تیرماه، در هواپیمایی که فرودگاه مشهد را به سمت تهران ترک می نماید صندلی خالی پیدا کنید. بعد از این تاریخ ظرفیت بقیه پروز ها پر شده و تا دوشنبه 16 مرداد، تمامی راه های برای سفر هوایی از مشهد به تهران مسدود است.

پیشنهاد خبرنگاران: خرید بلیط هواپیما در مسیر تهران- مشهد در شرایط فعلی به حداقل یک ماه برنامه ریزی قبلی احتیاج دارد. احتمال اینکه در مسیر بالعکس یعنی از مشهد به سمت تهران بلیط پیدا کنید بیشتر است، اما محض احتیاط و محکم کاری قبل سفر، بلیط برگشت را هم بگیرید.

خرید بلیت هواپیما تهران- کیش؛ بیشتر از یک هفته

کیش در این فصل سال گرم و مرطوب و شرجی است با این حال شرایط فروش بلیط هواپیما از تهران به کیش اجازه نمی دهد هروقت دلتان خواست چمدان به دست بگیرید و راهی کیش شوید. آنالیز سایت های فروش آنلاین بلیط هواپیما نشان می دهد تا آدینه 23 تیر، بلیط هواپیما از تهران به کیش وجود ندارد.

خریداران بلیط هواپیما از مبدا تهران به سمت کیش حدود دو ساعت در آسمان هستند و باید حداقل یک میلیون و 720 هزار تومان هزینه بپردازند. قیمت بلیط پرواز اکونومی در مسیر تهران- کیش ممکن است به یک میلیون و 753 هزار و 600 تومان هم برسد در حالی که قیمت بلیط پرواز بیزینس تا دو میلیون و 560 هزار تومان بالا می رود.

اگر عجله ندارید و می توانید سفر را با برنامه ریزی به اواخر همین ماه موکول کنید، تعداد بلیط بیشتری در دسترس خواهد بود. بلیط پرواز تهران- کیش برای بازه تاریخی 28 و 29 تیر به بعد با کف قیمت یک میلیون و 753 هزار تومان فروخته می گردد.

بلیط هواپیما کیش- تهران بیشتر در دسترس است؛ حداقل ظرف دو هفته پیش رو می گردد با خاطری آسوده با پرداخت یک میلیون و 680 هزار تومان تا دو میلیون و 560 هزار تومان سوار هواپیما شد و به تهران برگشت.

پیشنهاد خبرنگاران: بلیط هواپیما تهران- کیش را بهتر است از دو هفته قبل سفر خریداری کنید. فعلا تا وقتی هوا گرم است و کیش خیلی مشتری ندارد، همین رویه برقرار خواهد بود، اما برنامه ریزی برگشت از کیش را هرگز به روز آخر موکول نکنید. بالاخره کیش جزیره است و تنها راه برگشت از آن هواپیماست برای همین اگر بلیط رفت مقرون به صرفه خریداری کنید و به جزیره بروید، احتمال اینکه در برگشت بدجوری نقره داغ شوید زیاد است. به عنوان مثال در روز های عادی بلیط کیش به تهران یک میلیون و 700 هزار تومان فروخته می گردد، اما بلیط امروز را دو میلیون و 560 هزار تومان می فروختند.

بیشتر بدانید | خرید بلیط پروازهایی که ظرفیشتان تکمیل است، گاهی به شکل معجزه آسا امکان پذیر می گردد چون برخی مسافران بنا به دلایلی منصرف شده و بلیط را مسترد می نمایند. فروش این مطاع کمیاب و ارزشمند در ادبیات مرسوم بازار سفر با نام بلیط کنسلی هواپیما رواج دارد

خرید بلیت هواپیما تهران- اصفهان؛ دو هفته

قیمت بلیط هواپیما در مسیر تهران- اصفهان از 973 هزار و 500 تومان آغاز می گردد و پرواز بین یک ساعت تا یک ساعت و ربع زمان می برد. اگر ساکن تهران هستید و همین الان ایده سفر هوایی تا اصفهان به سرتان زده، حداقل تا تاریخ پنجشنبه 29 تیرماه کاری از دستتان ساخته نیست. حداقل به شکل عادی تا آن روز ممکن است بلیط هواپیما پیدا نکنید.

قیمت بلیط هواپیما تهران- اصفهان، به شکل بیزینس از یک میلیون و 552 هزار تومان آغاز می گردد. نزدیک ترین بازه ای که می توان سفر هوایی به اصفهان را با خاطری آسوده برنامه ریزی کرد، سه شنبه سوم مرداد به بعد است. در این بازه زمانی از الان فراوانی بلیط داریم و دستتان برای انتخاب ساعت سفر و ایرلاین باز خواهد بود.

قیمت بلیط هواپیما در مسیر برگشت یعنی از اصفهان به تهران همان نرخ مسیر رفت است، اما به شکل غیرمنتظره ای امکان دارد برای پیدا کردن بلیط دردسر بیشتر متحمل شوید. نزدیک ترین تاریخی که در آن به بلیط پرواز اصفهان- تهران دسترسی داریم، شنبه 31 تیرماه است. اگر فرصت را غنیمت نشمارید مجبور می شوید تا سوم مرداد دندان روی جگر بگذارید با به شیوه ای غیر سفر با هواپیما به تهران برگردید.

پیشنهاد خبرنگاران: فاصله تهران- اصفهان با اتوبوس 443 کیلومتر است که اتوبوس های بین شهری آن را در مدت پنج ساعت و نیم طی می نمایند. قیمت بلیط اتوبوس تهران- اصفهان 157 هزار و 500 تومان است، ولی مسافران می توانند 490 هزار و 500 تومان هزینه بدهند و با سواری مسیر تهران- اصفهان را طی نمایند. قطار هم به عنوان یک گزینه روی میز است.

خرید بلیت هواپیما تهران- تبریز؛ کمتر از 15 روز

ظرفیت پرواز تهران- تبریز از الان تا پنجشنبه 29 تیرماه پر شده است. در همین تاریخ هم باید دست کم یک میلیون و 139 هزار و 600 تومان پول بدهید تا بتوانید ظرف مدت یک ساعت و 15 دقیقه به مقصد برسید.

بلیط هواپیما تبریز از اول مرداد به بعد فراوان است و اگر واقعا قصد سفر داشته باشید، دستتان باز خواهد بود. در پنجم مرداد حتی می توانید به میل خودتان بلیط یکی از پرواز های تهران- تبریز در ساعت های 11 و 10 دقیقه صبح، 14 و 35 دقیقه ظهر و 20 و 55 دقیقه شب را خریداری کنید. قیمت بلیط پرواز بیزینس تهران- تبریز از یک میلیون و 816 هزار و 500 تومان به بالا است.

بلیط هواپیما تبریز- تهران از 28 و 29 تیرماه به فراوانی در دسترس است. این وسط اگر دست بجنبانید در در تاریخ های 22 و 25 تیرماه هم بلیط هواپیما پیدا می گردد. به طور کلی اگر سفرتان قابلیت برنامه ریزی دارد و می توانید صبر پیشه کنید، بهتر است خرید بلیط هواپیما را از الان برای بازه زمانی اواخر تیر و اوایل مرداد خریداری کنید.

پیشنهاد خبرنگاران: خرید بلیط هواپیما در تمامی بازه های زمانی که شرکت های هواپیمایی و سایت های آنلاین فروش بلیط می گوند ظرفیشتان تکمیل است، گاهی به شکل معجزه آسا امکان پذیر می گردد، چون برخی ها بنا به دلایلی از سفر خود منصرف می گردد و بلیط را مسترد می نمایند. فروش این مطاع کمیاب و ارزشمند در ادبیات مرسوم بازار سفر به نام بلیط کنسلی هواپیما رایج است.

خرید بلیت هواپیما تهران- بندرعباس؛ حدود یک هفته

هواپیما تهران- بندرعباس در ساعت های متنوعی از شبانه روز از باند فرودگاه مهرآباد بلند می گردد. هفت و 25 دقیقه، 9، 10 و 10 دقیقه، 11 و 55 دقیقه صبح، 14 و 30 دقیقه ظهر و 19، 20 و پنج دقیقه و 20 و 30 دقیقه عصر. با این حال بیشتر صندلی ها در این پرواز ها از همین حالا تا اوایل هفته بعد یعنی 24 تیرماه تکمیل است.

قیمت بلیط هواپیما تهران- بندرعباس حداقل یک میلیون و 696 هزار تومان است و مسافران یک ساعت و 45 دقیقه را در آسمان به سر می برند. کف قیمت بلیط هواپیما تهران- بندرعباس در حالت بیزینس سه میلیون و 257 هزار و 800 تومان خواهد بود.

خرید بلیط هواپیما در مسیر بالعکس یعنی از بندرعباس به تهران، احتمالا کار ساده تری خواهد بود، چون برای همین امروز ساعت 23 و 15 دقیقه بلیط برای فروش روی سایت ها موجود است. اگر آمادگی برگشت نداشته باشید، می توانید سفر را به دوشنبه 19 تیرماه موکول کنید.

پیشنهاد خبرنگاران: بهتر چه برای خرید بلیط رفت و چه برای خرید بلیط برگشت اتلاف وقت نکنید و زود تصمیم بگیرید، چون آنالیز های ما نشان می دهد با وجود در دسترس بودن بلیط، بیشتر سایت ها می گویند یک ظرفیت خالی بیشتر برایشان باقی نمانده است.

منبع: فرارو
انتشار: 17 تیر 1402 بروزرسانی: 17 تیر 1402 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1592

به "برترین زمان خرید بلیط هواپیما در پرواز های داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان خرید بلیط هواپیما در پرواز های داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید