ملی پوش هندبال زنان لژیونر شد

به گزارش بازی های فکری، راضیه جانباز عضو تیم ملی هندبال زنان ایران برای فصل تازه در لیگ ترکیه دست به توپ خواهد شد.

ملی پوش هندبال زنان لژیونر شد

به گزارش خبرنگاران، راضیه جانباز ملی پوش هندبال ایران به تیم آنتالیا ترکیه پیوست و در فصل تازه در لیگ برتر ترکیه بازی خواهد نمود. جانباز نخستین هندبالیست زن ایرانی است که در لیگ های اروپایی دست به توپ خواهد شد.

جانباز پیش از این برای باشگاه سپاهان اصفهان بازی می کرد. او خبر لژیونر شدنش را در صفحه رسمی خود منتشر و خاطرنشان کرد که اولین لژیونر هندبال زنان ایران است که در سطح حرفه ای بازی می نماید.

این ملی پوش در صفحه مجازی خود نوشت: اولین لژیونر هندبال زنان ایران هستم که در لیگ حرفه ای توپ خواهد زد. نام من همواره در خاطرتان می ماند، زیرا همواره پایم را فراتر می گذارم، همواره برای خودم رویاهای بزرگی ترسیم می کنم و تا رسیدن به آنها دست از تلاش بر نمی دارم. با تمام وجودم برای تیم تازهم در سطح اول لیگ هندبال ترکیه خواهم جنگید. امیدوارم که نماینده شایسته ای برای هندبال جمهوری اسلامی ایران، برای پرچم مقدس کشورم و تمام دختران ورزشکار این دیار کهن باشم. امیدوارم بتوانم با تیم تازهم جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنم. بعلاوه من از فدراسیون هندبال کشورم با تمام وجودم تشکر می کنم، که حامی و پشتیبان من در این امر بودند.

.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1130

به "ملی پوش هندبال زنان لژیونر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش هندبال زنان لژیونر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید