معمایی: با نامی جز شهرخودرو به میدان نمی رویم

به گزارش بازی های فکری، مدیرعامل باشگاه شهرخودرو می گوید علی رغم کارشکنی های هیات فوتبال، تیم را آماده حضور در فصل نو لیگ برتر نموده است.

معمایی: با نامی جز شهرخودرو به میدان نمی رویم

مسعود معمایی، مدیرعامل باشگاه شهرخودرو در گفت وگو با خبرنگاران درباره شرایط این تیم اظهار کرد: مراحل سخت بازگرداندن باشگاه تا حدودی پشت سر گذاشته شد و با وجود آن انتقال غاصبانه، کارها به روال خود بازگشته و ما هم سعی کردیم با ایجاد فضای تمرینی برای تیم، سردرگمی ها را از بین ببریم و شرایط را به حالت عادی برگردانیم.

وی ادامه داد: بازیکنان مورد نظر مهاجری جذب شده اند و توافق ها با هادی عقیلی صورت گرفت و او هم طی یکی دو روز آینده به جمع کادر فنی اضافه می گردد. بعلاوه طی 48 ساعت آینده، با دو بازیکنان قرارداد می بندیم که در صورت رسمی شدن و توافق نهایی، نام آن ها را رسانه ای خواهیم کرد. سعی کردیم با آماده کردن تیم برای فصل نو، دست و پا بسته نباشیم و حداقل بتوانیم رتبه های قبلی را تکرار کنیم. فعلا و با توجه به کارشکنی های اجرا شده، بیش از این هم نباید انتظار داشت اما سال جاری کاری می کنیم که مردم بدون دغدغه بازی های تیم را دنبال نمایند.

معمایی در مورد بازگرداندن صفحه های مجازی باشگاه به وسیله مدیر روابط عمومی قبلی شهرخودرو گفت: متاسفانه آقای طاری بخش که صفحات مجازی باشگاه دست ایشان بود، علی رغم صحبت های زیاد حاضر به برگرداندن این صفحات نشدند و ما هم در حال پیگیری برای پس گرفتن آن ها هستیم. فعلا دوستان، سایتی را برای باشگاه طراحی کردند که طی هفته آینده قابل استفاده خواهد بود و اخبار مربوط به شهرخودرو در آن اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرعامل این باشگاه مشهدی در مورد نام باشگاه گفت: این که آقایان ادعا کردند از ابتدا نام باشگاه پدیده بوده و هنوز هم تغییری نکرده، شایعه است زیرا مگر می گردد نام تیم پدیدهباشد اما با نام شهرخودرو در آسیا شرکت کند. کارهای تغییر نام دوباره باشگاه در حال پیگیری است اما دوستان در هیات فوتبال هنوز مدارک را تحویل ما نداده اند که بتوانیم این کارها را پیگیری کنیم. به هر حال ادعاهای اجرا شده در مورد نام باشگاه، صحت ندارد و این ایراد کار از هیات فوتبال و اداره کل وزارت ورزش و جوانان است. نام تیم ما شهرخودرو است و این تیم هرگز با نام دیگری وارد مسابقات نمی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1142

به "معمایی: با نامی جز شهرخودرو به میدان نمی رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمایی: با نامی جز شهرخودرو به میدان نمی رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید