مدیرعامل اپل برای نخستین بار در مجمع جهانی اقتصاد حاضر شد ، از ملاقات با رئیس جمهور برزیل تا رایزنی با حاکم دوبی (تور برزیل ارزان)

به گزارش بازی های فکری، مدیرعامل شرکت اپل؛ تیم کوک برای اولین بار به داووس رفت. این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که حضور چنین چهره سرشناسی در مجمع جهانی اقتصاد می تواند نشان دهنده نگرانی های فعالان حوزه فناوری درباره آینده این نوع فعالیت ها باشد.

مدیرعامل اپل برای نخستین بار در مجمع جهانی اقتصاد حاضر شد ، از ملاقات با رئیس جمهور برزیل تا رایزنی با حاکم دوبی (تور برزیل ارزان)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور برزیل ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور برزیل از تورنتو، سائو پائولو و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تیم کوک در جریان حضورش در مجمع دنیای اقتصاد با رئیس جمهور برزیل و دوبی دیدار نموده است. هنوز معین نیست که تیم کوک در مصاحبه با این چهره ها به چه نکاتی اشاره نموده است.

مدیر عامل شرکت اپل در اولین سفر خود به مجمع دنیای اقتصاد، در شرایطی به دیدار با رهبران برجسته دنیا پرداخته که اپل هم اکنون با مشکلاتی در حوزه فروش و فراوری رو به رو است.جزئیات آنچه که او انجام داده و در دیدار های خود مطرح نموده است، عمومی نشده،اما تصاویری از بعضی از جلسات او منتشر شده است.

اپل به تازگی با کاهش سهم عایدی سه ماهه اول خود رو به رو شده و مشکلاتی هم درچین دارد. کوک در این دیدارها با رئیس جمهور برزیل شام خورده است. برزیل هنوز یک بازار عمده برای محصولات اپل نیست اما می تواند با توجه به شرایط خود به عنوان یک اقتصاد در حال ظهور پتانسیل رشد داشته باشد.

جالب است بدانید که کوک با نخست وزیر ارمنستان؛نیکول پاشینیان نیز دیدار نموده است و البته پاشینیان در توییتر خود اشاره ای کوتاه به این موضوع نموده است. البته باز هم، معین نیست که چه چیزی مورد بحث قرار گرفته است، چرا که ارمنستان بازار عمده ای برای اپل نیست.

کوک با شاهزاده دبی،نیز دیدار نموده و بر اساس توییت وی این دیدار درباره پیشرفت های شرکت های دنیای در منطقه خلیج فارس بوده است چرا که امارات متحده عربی یک راه دسترسی عالی برای رسیدن به بازار گسترده تر در خاورمیانه است.اپل 25 درصد سهم بازار را در منطقه شورای همکاری خلیج فارس شامل می گردد که امارات متحده عربی نیز بخشی از آن است.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1508

به "مدیرعامل اپل برای نخستین بار در مجمع جهانی اقتصاد حاضر شد ، از ملاقات با رئیس جمهور برزیل تا رایزنی با حاکم دوبی (تور برزیل ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل اپل برای نخستین بار در مجمع جهانی اقتصاد حاضر شد ، از ملاقات با رئیس جمهور برزیل تا رایزنی با حاکم دوبی (تور برزیل ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید