مدرسه 12 کلاسه محله مرادآباد چابهار کلنگ زنی شد

به گزارش بازی های فکری، عملیات اجرایی احداث مدرسه 12 کلاسه محله مرادآباد غربی به همت بنیاد علوی و اداره آموزش و پرورش چابهار آغاز شد.

مدرسه 12 کلاسه محله مرادآباد چابهار کلنگ زنی شد

مهدی هاتف در مراسم کلنگ زنی مدرسه 12 کلاسه محله مرادآباد گفت: معضل و مسائل ایجاد شده در حاشیه شهر چابهار، با ورود بنیاد علوی در حل مسائل برق رسانی به حاشیه نشینان چابهار در کُمب و مرآدآباد در ماه های گذشته، این بار بزرگترین مجتمع آموزشی کلنگ زنی شد تا قسمتی از آلام مردم حاشیه نشین این شهرستان حل شود.

معاون بنیاد علوی گفت: ساخت 2 مرکز بهداشتی و چندین مدرسه در حاشیه شهر چابهار از دیگر برنامه های این بنیاد در خدمات رسانی به مردم حاشیه نشین بوده و برنامه های عملیاتی دیگری در حال تدوین است که طرح های آن ها به زودی کلنگ زنی می شود.

همایون امیری یز ضمن قدردانی از بنیاد علوی در ساخت فضاهای آموزشی گفت: این پروژه در زمینی به مساحت بیش ازسه هزار مترمربع درسه طبقه ساخته خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش چابهار می گوید: مدرسه مرادآباد در یک سال با هزینه ای بیش از 12 میلیارد تومان در 12 کلاس درس با بهترین امکانات و استانداردهای لازم احداث می شود.

امیری گفت: این مدرسه را گروه جهادی آل یاسین خواهد ساخت ولی سایر ارگان ها و سازمان ها هم همکاری لازم را داشته باشند تا دانش آموزان بتوانند از یک مرکز استاندارد استفاده کنند.

چابهار حدود 220 هزار نفر جمعیت و 14 محله حاشیه نشین دارد.

خبرنگاران سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1375

به "مدرسه 12 کلاسه محله مرادآباد چابهار کلنگ زنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرسه 12 کلاسه محله مرادآباد چابهار کلنگ زنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید